Gå til innhold

Jeg tror hun har øreverk, jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille Karosnuppa klaget over vondt i øret da hun skulle legge seg i går og var litt sliten og varm, men hun sovnet etterhvert. I morges sa hun "øret mitt er mye bedre nå, mamma". Det er mulig at Pinky og gullpengen i kalenderen hjalp på humøret, he he...

Hun har ikke hatt feber i det hele tatt og vært i storform i barnehagen i dag. I kveld var hun plutselig helt gåen igjen og gråt og gråt da hun skulle legge seg. Sovnet etter en time på mitt fang og våknet igjen halv 10. Jeg har gitt henne nesespray og en paracet og lagt en høy pute i senga hennes. Hun sover igjen nå.

Noen andre som har gode råd ved øreverk? Jeg tenkte å la henne sove lenge i morgen og levere henne i barnehagen hvis hun er pigg og vil dit selv (de skal bake lussekatter...). Jeg har planer om å være hjemme hele dagen, så barnehagen kan jo bare ringe meg hvis det ikke funker. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være øresting.Å di er vonde di å.Men trykk fort et trykk på øret.Merker fort om dette er ørebetennelse.Men det viste du sikkert.

Men bomullsdott i øret hjelper på.Håper det var falsk alarm og at snuppa får kose seg i barnehagen i dag.

Skrevet

Jeg har dårlig med tips der.

Håper det går over, for jeg var et sånt "ørebarn" som liten.

Og det er dritvondt om det er øreverk.

Men det jeg vet er at de helst ikke gir antibiotika for øreverk lenger.

Så da er det ikke annet å gjøre enn det du allerede har gjort:-)

Knerten hadde også fryktelig vondt i øret for en tid tilbake, jeg forstod ikke at det var øret, for når jeg spurte hvor han hadde vondt pekte han inn i munnen. Men da han våknet en morgen og øret+ pute var fullt av puss fra øret, da forstod jeg jo at det var øret han hadde vondt i.

Men det var piff-poff borte på et blunk etter at guffa hadde rent ut av øret.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...