Gå til innhold

Teoriprøve i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kryss fingre for meg damer -skal ha teoriprøve på truck i morgen! Eneste dame i hurven så klart hehe Tenker kara skal få litt å le av når jeg skal svinge meg i praksis torsdag og fredag :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal krysse fingre og tær:)

Tøft gjort av deg da, ser ganske gøy ut å kjøre truck... Har prøvd å kjøre bob-cat en gang (vet det ikke er det samme som truck altså), men fikk aldri helt dreisen :-/

Skrevet

Er det vanskelig med truck??

Lykke til i morgen da!! Skal krysse fingrene for deg:) Så må du melde inn her etterpå da, får du svar med en gang?

Skrevet

Oi så spennende. Lykke til da!!

Skrevet

oppdatering:

Jeg besto!! Og jeg fikk faktisk 0 feil! Det må jeg si jeg er knallfornøyd med selv om spørsmålene ikke var så vanskelige. Jeg har jo lest og fulgt med i timen :-) I morgen og fredag er det praktisk opplæring og praktisk prøve på fredag. Gleder meg litt og gruer meg også til å kjøre og beherske last i flere meters høyde. Men får håpe på gode instruktører.

Takk for tankene jenter :-)

Skrevet

Gratulerer:)

Skrevet

Gratulerer!! Det må jeg si, null feil. Kjempebra det da!!

Skrevet

Høres gøy ut å kjøre truck! Hvordan har det gått i dag?

Skrevet

I dag har vi kjørt truck ute! Og det er ikke bare bare i grunn, trucker har dårlig dekk til snøkjøring, og i tillegg er de jo tunge. Men jeg har gjort de feilene jeg skal og fått beskjed om at det er karer der som ligger tynnere an i forhold til kjøring enn meg (vet det er dårlig gjort, men det er moro likevel) I morgen skal vi kjøre to eller tre trucktyper som brukes innendørs, og ut fra det skal vi få kompetansebevis som det heter. Tror faktisk ingen strykes på praktisk del, det er jo sånn at det er herfra vi lærer. Trening trening og mer trening...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...