Gå til innhold

Ohh merker jeg er lei knekkebrødd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på slankern og spiser nesten ikke brød, men er så drittlei knekkebrød..hehe spiser det 3 ganger om dagen.. bruker nesten hele lunsjen på å få det i meg...Går man lettere ned om man kutter brødet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis Ingers rugbrød, smaker ikke så gæli som knekkebrød, og gir en veldig god og lang metthetsfølelse.

Skrevet

Er det veldig sundt? :)

Skrevet

det er jo mengden brød som teller. på et måltid kan jeg spise 3 knekkebrød med magert pålegg. men også 2 brødskiver av det brødet jeg spiser. Esekiel brød heter det, og det kjøper du på helsekosten. det er kjempe sundt og holder seg ferskt veldig lenge. synes ingers rugbrød er no herk, fordi det ryr sånn, og man kan bare ha en skive til måltidet, på den kuren jeg går på i allefall. går på grete rhoede, og går ned ca 1 kilo i uka=) spiser det jeg vil, bare regner ut hvor mye av ting jeg kan spise=)

Skrevet

Jepp. Brød for slankere. Mye bedre en knekkebrød ihvertfall.

Skrevet

spørs jo hvor tykke skiver du skjærer, ostepopp ;) enig som hun over her , ingers rugbrød gir en god metthetsfølelse.

Skrevet

ja, men jeg skjærer ikke så tykke skiver da, men det ryr bare sammen og blir smuler hele benken. jeg er absolutt for det brødet jeg spiser da, fordi det heller ikke inneholder gjær, som ikke er så bra for magen. og det smaker veldig godt og metter veldig=) men, hver sin smak offcourse:p

Skrevet

ok jeg kan prøvde det rugbrødet ;)) takk så spiser jeg alltid magerost på skiva...

Skrevet

jeg mener ingers rugbrød fra baker hansen. tror det er mange "kopier" rundt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...