Curly-mor :) Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Skremmende å tenke på at antall barn skal stige fra 3 til 4, men alt går
elikatt -mamma til 4- Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg gleder meg til å kalle meg 4-barnsmor! :-) Har du vært inne på forumet Flergangsfødende? Der er det damer som venter både nr. 5 og 6! :-)
erotica80 *3boys1girl Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Hei.har 3 gutter og venter nå jente..10 år,4 år og det blir nå ca 18 mnd mellom de to siste..
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har nettopp fjernet spiralen. Nå er det bare å vente på spire nummer fire Har dager da jeg lurer på om det har rablet for oss...men tror det blir veldig kjekt når vi får et lite nurk til De andre barna er veldig klar for ny baby, de snakker nesten ikke om annet, rart igrunn siden vi ikke har sagt noe til dem. Når har du termin da?
smeltpåtjukkafor4gang Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jepp! 4 og sistemann! kommer i juni. Fortalte det til søsknene i går og de ble elleville! Lurer noen ganger på om jeg og vi har tatt oss vann over hodet, men det lurte jeg på de andre tre gangene også..
stinky-monkey Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg venter også nr.4, har termin om 2 dager :-) Har 2 gutter (5 og 6 år), og ei jente på 2 år, og venter nå gutt igjen :-)
*juble juble* Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 jada...her er nummer fire på vei, og er ventet i april... Det blir nok sistemann det tenker jeg ja. har 2 gutter 1 jente og venter nok en gutt.. Så det blir stas ja
Pølsa Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jepp, venter nr. 4 her også. Har tre gutter fra før (7 1/2, 5 og 2 år), og sistemann kommer i mai. Vet ikke kjønnet enda, og bryr meg faktisk ikke så mye heller, men det er klart det hadde vært stas med ei jente! Det hender jeg også tenker at nå har vi virkelig tatt oss vann over hodet, jeg mener: vi har jo i grunnen nok å gjøre med tre barn også, samt at vi jobber 100% begge to, men det går nok bra med 4 også! Dere andre som venter nr. 4, hva slags bil har dere?? Tror vi må kjøpe ny, men er usikker på hvilken vi skal velge. Må ha en stor bil med mye bagasjeplass...
Gutt, jente og ? Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Jeg synes det er helt rått at dere venter nr.4! Håper det blir meg en dag. Får jeg lov å spørre hvor gamle dere er?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er 38 år, og ungene mine er 16, 12 og 3,5 år. Vi har en vanlig stasjonsvogn, men har under vurdering om vi må kjøpe en 7-seter, elstejenta er sjelden med oss, så vi får se.
Pølsa Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Vi har allerede en 7-seter vi, men problemet er at alle ungene sitter i sete ennå (den største blir 8 til våren og klarer seg nok strengt tatt med en pute da), og setene tar himla stor plass! Spesielt setene til de minste. Tredjemann kommer til å være nesten 2 1/2 når fjerdemann kommer, og jeg vil tro at han også kommer til å trenge vogn en god del enda, slik at vi muligens må ha med to barnevogner. Og da blir det for lite bagasjeplass i vår 7-seter. Ikke har vi skiboks heller, men det må vi nok seriøst vurdere å kjøpe - kanskje tilhenger også, eller hva med en minibuss.....
Curly-mor :) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2008 Hehe! Så morsomt elikatt! Da har vi nesten jevngamle barn Jeg har en gutt på 15, gutt på 11 og ei jente på 3. Vi ble jo litt paffe da testen viste positiv i går, men har vi 3 klarer 4 Jeg er forresten 35 selv Er ikke så langt på vei enda, litt over 4 uker bare, så spira er rimelig fersk og ny. Men blir spennende i august når h*n melder sin ankomst
wilma07 Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 hei.. jeg venter også vår nr 4, har gutt 6 år, jenter på 4 og 1 år. nr 4 er ventet om ett par måneder.. jeg er selv 26 år. så artig at det er flere som ser lyst på det å få nr 4... jeg gleder meg til enda mer liv i huset.
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Her er også nr fire på vei, mange som synes vi er gale ja, men det er jo en kjempekoselig form for galskap da :-) Jeg er 34 år og fra før har vi en gutt på 7,5 år, en gutt på 4,5 år og ei jente på 1,5 år. Siden det er såpass tett mellom de to yngste har det ikke helt gått opp for meg at det faktisk kommer en baby til snart, jeg har jo allerede en baby jeg... Men må nok bare innse at lillesøster er i ferd med å bli stor jente og snart skal bli storesøster også. Tror det blir veldig fint jeg, har selv mange søsken og har alltid likt tanken på en stor familie. Har termin i slutten av februar da, og vi må nok ut og handle bil for å få plass til alle. Har sett på Peugeout 807 og Ford Galaxy, alt for å slippe en Caravelle, er ikke fortrolig med så store biler jeg..
.nn. Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Eg er 32 år å venter også nr 4 (blir 33 like før baby kommer). Mine barn er 16 , 11 og 8 år når baby er født. Dette er også sistemann ) Attpåklatten vår dette ;o)
Curly-mor :) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. desember 2008 Attpåkladder er koselige Her var nr 3 attpåkladd, men nå skviser jammen nr 4 seg inn som det også
lchristin-nydelig tulle Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 jeg venter nr 4!!! er 30. ungene fra før er 12,8,3-gutt jente gutt,venter nå jente. her var også nr tre attpåklatt, syns han har vært baby fram til nå jeg...hehe
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #19 Skrevet 3. desember 2008 Ja, jeg venter også nr 4. Prøver å ikke tenke for mye på det, men er jo umulig å la være. Er travelt med tre og tør knapt å tenke på tilværelsen med 4 unger ;-)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #20 Skrevet 3. desember 2008 Er forresten nettopp fylt 28 år og har tre gutter fra før på 6 år, 4 år og 17 mnd. Er i uke 5 nå.
Yarn Skrevet 3. desember 2008 #21 Skrevet 3. desember 2008 Artig at så mange venter 4 stykk! Samboer insisterer på minst tre, helst fire, men foreløpig har vi bare kommet til å vente nr to. Og, siden jeg er 33 allerede, får vi nå se hvor langt vi teller når vi er ferdige:) Lykke til!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 3. desember 2008 #22 Skrevet 3. desember 2008 ja! Eller, får to i slengen, nr 3 og 4:o)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 3. desember 2008 #23 Skrevet 3. desember 2008 Jeg fikk sjokk da jeg fant ut jeg var gravid igjen, men nå som det nærmer seg gleder jeg meg masse til å bli 4 barnsmor!!!:=) Knappe 20 mnd mellom nest yngste og babyen her, så jeg håper de får mye godt selskap i hverandre med tiden:=)
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2008 #24 Skrevet 3. desember 2008 Graviden*venter4.mann* vi har jo omtrent samme alder på barna vi da, blir vel 21 md mellom de to yngste her (mai-07 og februar-09), og nummer fire kom helt av egen fri vilje her også, ikke planlagt av oss voksne ;-) Blir nok hektisk til tider, men er sikker på at var lille storfamilie kommer til å bli til stor glede for oss alle!
trollmamma Skrevet 3. desember 2008 #25 Skrevet 3. desember 2008 Venter nr 4 i desse dager faktisk Heilt planlagt med viten og vilje hehe Ungene er 10, 7 1/2 og 3 1/2. Noen dager gleder eg meg masse, mens andre dager tenker eg -hjelpe meg hva har eg gjort he he Har allerede 7-seter. Renault grand espace. Kjempe fornøygd med dem bilen. God plass til alle og bagasje/vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå