Gå til innhold

Blitt hull igjen....litt små lei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada....på'n igjen.. Jeg har tatt ks for 2 mnd siden...såret var grodd kjampe fint! For ca en mnd siden hade jeg vært hos svigers...,hadde på meg jeans for første gang. Da jeg kom hjemme skulle jeg ta meg dusj....men da jeg tok av meg trusa og kikka på arret i speilet så jeg jo at det rett og slett hadde revnet. Jeg dro på sykehuset dagen etter,og de sa som alltid "dette er ikke farlig,bare reis hjem og la det få luft.."jada...dumme kjerring...

Det hjelper ikke med luft når det er hull i det for pokker!

Etter noen dagen hadde det blitt en glippe på ca 2-3 cm...gjorde utrolig nok ikke noe vondt i det hele tatt,men ubehagelig å ha på seg bukser og truse. Det grodde så fint igjen etter noen dager...igjen....

2 uker etter ble det hull et annet sted......hmmff....dro på sykehuset igjen og da sa de at det var kroppen som "ordet" opp selv...(okej??)..

Bekymret som jeg var dro jeg hjem,og lot kroppen "gå sin gang". Der grodde på nytt....

Neimen!!! En nytt hull?? Jaggu....kjempe fint:) Faen ass.....nå sitter jeg her da...sambo ser på ræva wild wild west og jeg sitter her med magen bar....IGJEN!!!!!!!!!

NÅ ER JEG SÅ DRIIIIIIT LEI!!! Imorgen drar jeg på sykehuset for 3 gang,og jeg nekter å dra derfra før de har lappa meg sammen..

Det har ikke gjort vondt før,men nå kjenner jeg det stikker litt.

Får håpe de ører på meg nå å ikke kommer med sånne utrolig dritt tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...