Gå til innhold

Irritasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En spray i hvert nesebor 2-3 ganger i døgnet. 2-3 ganger i døgnet?? Da er du fader meg ikke mye forkjølet og tett hvis det holder! Blir man avhengig hvis man sprayer i hytt og pine?

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Nja, ikke nødvendigvis - sålenge du ikke bruker det i over fjorten dager. Jeg har allikevel kunnet spraye meg ihjel til tider og brukt det i over en mnd. i strekk uten å bli avhengig. Du får leke med sjebnen.

Skrevet

....men så ser vi hvordan det har gått med deg da, Siklerotte.

Skrevet

Saltvannsoppløsning!! Spray og sprut så mye du orker!!

Skrevet

Skal gi deg et kjempebra tips:) Gå på apoteket og kjøp et nesehorn (det er en trakt til å stikke i nesa). Du får med oppskrift på saltvannsløsning som du lager selv ved å koke opp vann og ha i vanlig salt.

Spray nesen din godt med vanlig nesespray slik at du løser opp alt slimet. Snyt ut så mye du klarer. Så tar du nesehornet først i det ene neseboret og skyller gjennom med saltvannet. Dvs at det du heller inn i det ene neseboret går rundt oppi hodet ditt og kommer ut av det andre boret. Så gjør du det samme med neste. Skal love deg at du føler deg mye bedre etterpå:)

Jeg hadde hørt om dette, men tok flere år før jeg gadd å prøve. Det er så sinnsykt effektivt at jeg aldri kommer til å kvitte meg med hornet mitt:)

Skrevet

"...det du heller inn i det ene neseboret går rundt oppi hodet ditt..."

Jøss! Kanskje jeg skal kjøpe et nesehorn :D

Skrevet

Ja, man kan bli avhengig av nesespray. Så ikke spray for ofte og lenge.

Skrevet

Har du ikke sett episoden av Kongen av Queens der faren til Carrie blir avhengig av nesespray. Abstinenser og greier hehe.

Er nok ikke så vilt som det men man kan visstnok utvikle avhengighet. Vet ikke helt i hvilken grad, men kan tippe på at slimhinnene blir vant med å fuktes/hjelpes og derfor setter ned egen slimproduksjon, ergo må du spraye mere selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...