Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Kom nettopp hjem og skulle ned og ta inn hunden fra hundegården, så har samboer nettopp ryddet på 'roterommet' nede så fikk jeg se noen bilder som lå øverst i ei kasse.. snudde dem og der var det sannelig bilder av bestevenninna hans og han da, nakne, han holdt foran brystene hennes mens de kysset.. Ble så utrolig lei meg. visste ikke om at de hadde hatt noe sånt forhold før. Trodde bare at de var bestevenner, de snakker ofte og han går alltid til henne for støtte. Da jeg mistet i mai i år var det hun som gikk til han på natten når jeg lå på sykehuset og skulle ha utskraping for å trøste han.. :s hallo, er det riktig av han og ha holdt dette skjult??
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 My God! Nå fikk jeg vondt av deg. Tror ikke jeg hadde klart å være sammen med kjæresten min lengre jeg om jeg fant ut noe sånt... håper du er sterk, jente! KLEMM!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Nei, jeg syns ikke det er riktig at han har holdt det skjult, siden de tydeligvis har vært gode venner.. Jeg tror ikke jeg hadde likt det, og syns ikke du er teit.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Nei jeg trodde liksom bare de hadde vært kjempe gode venner. Å at det var godt for han å ha ei jente som god venn også som gav han råd aldri at de hadde hatt et forhold, eller noe mer som venner. Åååh er helt knust..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Drittsekk. hadde aldri godtatt det vennskapet videre hvertfall
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Har du tatt det opp med han? Hva sa han??
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 kjenner jeg hadde blitt skikkelig fysisk kvalm hadde jeg oppdaget noe sånt.. men lurer jo på hvorfor han lot de ligge så åpenlyst da.. så det ut som om det var lenge siden det var tatt det bildet?
Maf og lillemann Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 skjønner at du blir lei deg, men ta det opp med han før du går helt av skaftet. jeg har også en veldig god kamerat, som jeg tidligere har vært mer enn venn med. og hvis jeg eller samboeren min rotet i mine gamle ting så hadde det sikkert dukket opp noen bilder som ikke falt helt i smak hos samboeren min... men hvis det var kameraten min jeg ville ha, så hadde jeg vel vært med han? er jo sikkert det samme hos samboeren din. syns du absolutt skal prate med han, men ikke nekte han vennskapet. jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis samboeren min begynnte å nekte meg vennene mine, fordi vi en gang hadde hatt intime relasjoner.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Du er sikker på at det ikke er et køddebilde da, at de faktisk aldri har vært kjærester, men at det bare var et øyeblikks galskap i fylla? Som at to jentevenninner kan finne på å kline på en fest e.l. At en mann har ei venninne er jo greit nok, men å ikke fortelle at det også er en eks-kjæreste virker litt underlig. Ville spurt han jeg. Kan ikke si jeg ville blitt knust, det er jo ikke elskere i dag, og en fortid har både jeg og mannen min....
AS3* Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Jeg syns ikke du er teit, men jeg syns noen av de som har skrevet over her har overdrevet voldsomt. Jeg syns ikke dette er grunn til å dumpe en kjæreste (hvis ikke forholdet er veldig nytt og skjørt eller skranter av andre grunner) Det du bør reagere på er at han ikke har sagt noe, men det at de har hatt et seksuelt forhold før betyr ikke at de har det nå. Mange går fra å være elskere til venner, og det føles helt rart at man noengang har hatt sex med hverandre. Kanskje han har holdt det skjult fordi han var redd du ville reagere akkurat slik du har fått råd om? Det er klart det er vanskelig å forholde seg til, men det hjelper ikke å nekte han å treffe henne hvis ikke du vil skyve han enda lengre fra deg!
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Klart du kan reagere på at han ikke har fortalt deg om det, men at de en gang har vært mer enn venner betyr ikke at de fremdeles er det. Prat med ham om det og spør ham hvorfor han aldri har nevnt noe. Det ordner seg nok. Om de hadde stått i hadde han sikkert ikke fortalt deg om treffenes deres vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Naive høner hele bunten. Alle menn vil knulle sine fine venner.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Mannen min har også en besteveninne som det etter en lang stund viste seg at han hadde vært kjærestre med en kort periode. Da jeg lurte på hvorfor han ikke hadde sagt noe om det sa han bare at det ikke var noe han tenkte på. Det var lenge siden de var det og hun var til og med blitt gift siden da. Nå er vi også gift og de er fortsatt venner. Jeg ville ikke gått fra han av den grunn. Han er med meg og de er venner.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Skjønner jo at du ble skuffet, ikke noe kjekt å finne slike bilder uten å i det hele tatt være forberedt på det..... Men, jeg har kompiser som jeg også har hatt sex med. Dvs, begynte som noe mer men utviklet seg bare til vennskap. Det kan jeg godt unnlate å si, fordi jeg ikke tenker noe spess over det og det er bare kompiser. Orker ikke noe krangel eller sjalusi for noe som hører fortiden til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå