Gå til innhold

Ska sei!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er det jaggu meg fanatiske kvinnfolk (og noen mannfolk) i omløp!!!!

Man skal ikke vaksinere, for forskere i langvekistan har funnet ut ditt og datt. Og om noen vaksinerer barna sine så får de så ørene flagrer, for ingen må ha andre meninger enn dem. JA TIL VAKSINE.

Om noen spør etter råd angående røyking (i og uten for svangerskapet) ja da får de pepper der og. Og om noen prøver å komme med råd, ja så er det galt og. HOLD KJEFT DERE J**** Antirøykere, dere vet ikke hva det handler om!!!

Om ungen til en eller anna hoster bittelitte granne kommer alle disse "ekspertene" på banen og skremmer vannet av alle. Ja for hoster ungen din, da ER det lungebetennelse, astma eller kols.

Og barnehagen, ja der jobber det bare inkompetente idioter., Ingen er god nok UANSETT.

Blir så utrolig overgitt! Jeg skal ihvertfall la ungen min bli vaksinert, bli skitten på hendene og om han blir litt snufsete ja da ser jeg det heller ann litt. Kan jo hende det gå over faktisk!!!!!

Dagens utblåsning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring:)

Skrevet

Curlingforeldre vettu.. de tror de selv er så jævla perfekte, og tror at alt som er perfekt for dem er det for alle andre også!

LOL

Skrevet

Er nydelig å se det er flere enn meg som irriterer seg over dette:)

En anna ting er: Hva i alle dager er det som får fem-seks stykker til å spørre om når Unge Mødre går, hvorfor det ikke går o.s.v. Er det helt forbanna umulig å sjekke tv-guiden. De leser jo grantert Se&Hør

Hi:)

Skrevet

Godt vi har deg som kommer hoppende inn her og setter alle på plass da!!

Give me a break.

Når folk spør på et så useriøst forum, må de tåle en del...

Finn dere noe annet å drive med da vel om det er så jæ.... irritertende åp være her inne...

Skrevet

Næmen uffa så sint.

Traff visst spikeren på hodet gitt.

Det er jo ikke meningen at dette skal være ett useriøst forum. Men stadig tilbakevendene tema gjør det til det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...