Gå til innhold

Har dere hørt DDE synge julesanger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt overgitt jeg.. Hvem syntes dette var fint. Jeg er ikke så veldig kresen egentlig tror jeg. Men dette var rett og slett ikke bra... Jeg liker DDE musikk til vanlig.likte det iallefall godt før. men når jeg hørte han fyren synge den fineste julesangen jeg vet om ( O helga natt), var det som om noen ødela hele sangen.. Og så har jeg hørt Deilig er Jorden.. Ikke bra det heller. Er det bare fordi det ikke er slik jeg forventer en julesang skal synges?

 

Har dere hørt? Bare jeg som reagerte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt julesangene deres, men jeg liker DDE sånn til vanlig da.

O helga natt er jo ummulig å synge dersom du ikke er Jussi, Tommy eller Josh :)

Skrevet

Je gsynes de var ganske flinke, har også hørt o helga natt.

Skrevet

Det regelrett skjærer i ørene når DDE prøver seg på julesanger.....

Stemmen han er definitivt ikke laget for julesanger, men mer typen rai, rai musikk.

Jeg måtte skru av senkveld forrige uke når jeg hørte versonen av Deilig er jorden. Huff, huff..

Skrevet

Er sååå enig! Han har en stemme som passer til mer "rølpe-musikk". Ødelegger jo de nydelige julesangene.

Gikk gjennom marg og bein da jeg så dem på Senkveld....

Skrevet

Må bare si meg enog med dere andre her. Der er noe av det mest elendige jeg har hørt på lenge...............

Skrevet

Det finnes mange kule rockesanger han kunne tatt i stedet. Klassiske julesanger fra DDE har ikke noe i det offentlige rom å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...