Gå til innhold

Okey.. Et kanskje håpløst spm. =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på prøve å gå ned noen kilo. Har nettopp begynt å jobbe etter permisjonen å håpte det ville hjelpe meg. Har jobbet en mnd. nå. ca. Har en aktiv jobb, går hele dagen nesten.

Men det jeg syns er så rart.. Jeg merker på bukser o.l at de kanskje sitter bittelitt løsere, hvertfall ikke strammere. Syns også lårene ser litt strammere ut faktisk. Kan det ha noe med at jeg går så mye på jobben? Trener ikke ellers..

Men det som er så rart da, eller det som gjør meg litt deppa er at når jeg går på vekta så har jeg faktisk gått opp! 2-3 kilo...

Jeg har merket selv at jeg har blitt skikkelig dårlig på å drikke vann etter at jeg begynte å jobbe, drikker kanskje litt over 1 liter vann i løpet av dagen, å det er alt jeg drikker. Mot at jeg drakk opp mot 2- 2,5 liter vann når jeg var hjemme.

Kan det være derfor vekten har gått opp? At jeg har fått vann i kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Det kan være muskler..? Sett deg en fast dag i uka som du skriver ned målene dine. Rundt magen, overarm, lår, legg og hofte. Man ser resultatene der :) Det kan være noen grunner til at vekta går litt opp og ned.. vann i kroppen, muskler osv

Da er det motiverende å se at cm minsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...