Trollmora Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Plutselig, etter lange dager hvor det har vært helt rolig så er det masse liv ) Bra! Fortsett sånn!
Sara Rompompei Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Her har det jo vært en kjempefest i dag Mulig det måtte en adventstid til for at modenfolket klarte å sette seg ned litt. Og det er enda maaaange dager igjen til jul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå