Gå til innhold

Matlyst HEEELE tiden!! Arg..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kunne ha stått opp, og spist meg igjennom hele dagen/dagene! Og med matlysten kommer kiloene...føler meg svær allerede, og verre skal det vel bli!

Noen andre som er som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja velkommen i klubben!!! tenker bare på når jeg skal ha neste måltid MENS jeg spiser... og er sulten sulten sulten, og har lyst på all verdens mat og middager og skiver og godis!!!! blir helt sprø snart. Har vært veldig flink ( synes jeg selv) med maten, og spist til faste måltider, bare spise tomater og agurk mellom måltider hvis jeg blir sulten, spiser hver fjerde time.. men ALLIKEVEL har jeg lagt på meg 9 kilo!!!!! ( 25+2)

Er til vanlig ganske tynn ( 172 cm, 57 kilo) og spiser ikke stort. så det er uvant og slitsomt med all denne spisingen,, eller det vil si TRANGEN til å spise.. gleder meg til å bli ferdig så jeg kan få kroppen min tilbake

Skrevet

HAHA synes IKKE synd på deg :D Nyt det du...

Jeg har ikke hatt matlyst mer fler dager enn fingre jeg har på en hånd siden jeg ble gravid,(er 24 uker nå) og det er ikke noe moro når alt smaker pyton, og du må tvinge alt ned :(

Med mat får du i allefall energi og overskudd, og det skal du bare være glad for :)

Nyt tiden fremover :)

Skrevet

Helt enig, ikke synd på dere!! Når kvalmen endelig gav seg fikk jeg deilig matlyst. Aldri satt så mye pris på å spise som da. Nå klarer jeg såvidt å la være å stjele maten fra mannen min når vi spiser. Hender jeg deler likt, men ikke alltid:) Gått opp 9 kg, men gikk først ned 8. Så 1 pluss totalt. Det er normalt å gå opp 14 kg ca. Men hvis man er opptatt av å være tynn, hvorfor bli gravid da? Er jo en oppskrift på disaster, man skal jo legge på seg, det vokser jo en sak inni magen, og man trenger masse kroppsfett til morsmelken. Du som er 172, du vet sikkert at bmien din var 19.3. 18 til 25 er ca normalt. Nå har du bmi på 22.3, som fortsatt er GODT innenfor normalen for ikke-gravide. Selv om du er gravid!! Så nyt maten! Er det ingen av dere som blir urolig at dere legger på dere for lite? For det kan faktisk være farlig for babyen...

Skrevet

Joda, lyst på mat hele tiden je gog. MEN er blitt så innmari sær på hva jeg vil ha da! Det er slitsomt. Stort sett er det baguette med reker som frister, og det har jeg ikke alltd for hånden for å si det sånn.. Og da er alt annet kvalmende...Ikke lett det her ;)

Skrevet

Jeg trodde det var det som var hele poenget når man var gravid jeg:-Pat man skulle spise hele dagen:-Phehe...men hvis du er bekymret for vekta bør du jo ikke bli gravid..det er jo hormoner såvidt jeg vet som gjør at man spiser mer,får økt matlyst...=) Men du kan jo kjøpe deg kjærligheter på pinne og sutte på istedetfor å spise når du føler du har spist nok=) jeg vet ikke..d er liksom så vanskelig å skulle anbefale slike ting til en gravid når gravide absoluttt ikke skal tenke på dette med vekt sånn sett...men ...ikk bra å gå for mye opp heller da...for babyen blir jo så stooor og d blir en tøffere fødsel..men hva med selvdisiplin..hehe..vanskelig å ha som gravid men..går jo an å ikke ha så mye snop og slikt i skapene da...man kan ikke spise d man ikke har:)

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg:) Jeg er for all del ikke fanatisk ang vekten, selfølgelig forstår jeg at det vokser et lite barn inne i magen min, og ingenting er bedre enn det:) Men er litt slitsomt å gå hele dagen å være sulten.. Kunne som sagt spist meg igjennom dagen, og da kommer de ekstra kiloene som kunne vært ungått ( nå tenker jeg ikke på normal vektoppgang for gravide). Prøver med selvdisiplin, men der er jeg ikke av de sterkeste, hehe.. ja ja, vi har vel alle våre "problemer" når det kommer til vekten, og matlysten! Nyte maten kan jeg iallefall!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...