Gå til innhold

Bekymra eller ikke...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker hipsters, bokser, vanlig truse og string. Alt om en annen.

I går sto jeg og sønnen min på 4,5 på badet og kledde på oss for dagen. Jeg tok på string (som så mange ganger før) og han ser på trusa mi med store øyne. Bøyer seg ned bak ryggen/rumpa mi og uttaler: "Kul trusa, mamma!"

 

Eh, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, jeg syns det er søtt jeg :) Syns jeg ser ansiktsutrykket ditt idet han sier det ;)

Må fortelle om min fantastiske lillebror på 11 år som står foran speilet og grer året sitt leeenge hver dag :) Grer og grer og grer... hehe, kjempesøtt!

Skrevet

Jeg er jo ikke bekymra, da, den var litt på spøk, den overskriften der.

 

Om ikke mitt ansiktsuttrykk var ubetalelig så var hans det også, i ærlig fasinasjon over den kule trusa som forsvant "inn i rumpa".

Skrevet

Hahahaha... nå lo jeg høyt her!!

 

Den må du bare skrive opp så du ikke glemmer det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...