Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Min jobber 4x4 uker på sjøen, så det kan bli en utfordring å få forsøket til å stemme mtp min syklus og hans turnus.. Noen med lignende erfaringer som kan fortelle hvordan dere løste det? Takknemelig for svar!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Når man går gjennom ett forsøk er syklusen din rimelig kontrollert. Så det skal ikke være noe problem for deg å få det til å stemme. den eneste dagen mannen din MÅ være der er uttaksdagen. Og da har dere ca. 30 dager dere kan lande på Så det trenger du ikke bekymre deg for
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Såpass ja? Jeg trodde at en måtte vente til 3 uker etter mens før en startet med spray, så vente 1-2 uker etter der igjen før innsetting? Men det var nå betryggende å høre at du mente det da, så får håpe at vi får det til når han er hjemme i februar... Når skal du teste, Tryne? Ønsker deg lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Ja, det tar lang tid med regime (litt forskjellig om du må ha lang eller kort protokoll). men mannen din MÅ ikke være der da. Det som er det helt nødvendige er jo at mannen din MÅ være der den ene uttaks dagen fordi da skal han levere svømmere.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Ja, jeg vet at han kun må være der under befruktningen, men jeg ønsker at han skal være hjemme slik at vi går gjennom dette sammen.. Har forøvrig pratet med de i Trondheim, og der starter de kun med spray på CD 20.. :/ Ble ganske frustrert da.. Håper at noen med erfaring fra slikt kunne skrevet noe om hvordan de løste dette? Kan sykemelding være en evt løsning..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå