Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 at dere skulle lagt dere under kniven. Type fettsuging, puppejobb eller lignende?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Det får jeg gjøre som jeg vil med.
jordbærsjokolade Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Han hadde nok sagt at det trenger du ikke, men hvis jeg virkelig ønsket det selv ville han absolutt ha støttet meg, så lenge vi hadde hatt økonomi til det da:)
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Mitt valg, han ser ikke poenget og synes jeg er fin som jeg er, men jeg kunne tenke meg en brystreduksjon med tiden.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Vel, så lenge jeg ikke hadde fsysike problem/smerter (store pupper, kronisk tett nese ol) så hadde han ikke godtatt noe operasjon nei. han hadde fått sendt meg til psykolog først, og om jeg ikke hadde greid å la være å tenke på operasjon, tror jeg han hadde tatt barna og dratt gitt... Samme hvor mye penger vi hadde hatt....
Slalotte Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Han skjønner ikke poenget for han syns jeg er fin som jeg er, men har sagt at da vi har økonomi til det og ferdig med barn skal jeg ha flat fin mage og større pupper Og det syns han er greit..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Det er helt opp til meg, men han er fornøyd slik jeg er.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Tatt barna og dratt? Dere mener at å ta en operasjon er grunnlag for å miste familien sin? Tror dere bør oppsøke den psykologen gitt..
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Tja om det var et "reelt" problem, som at jeg før hadde store pupper og at etter at graviditeter/amming var ferdig var de to skinnposer - så hadde vel han gått med på det, hvis jeg virkelig ville det og økonomien tillot det. Eller fjerning av skjemmende føflekk/vorte, bukplastikk hvis alt gikk skeis etter graviditetene osv. Men den type:"Åh en rynke, jeg vil ta botox!" er han absolutt i mot.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 etter å ha jobbet med hans innstilling over lang tid for å bearbeide hans innstilling så går han med på å støtte meg om jeg bestemmer meg for det. Men han vil sbsolutt ikke støtte meg om jeg feks ikke gjør en skikkelig innsats for å slanke meg før jeg fettsuger meg!! Han mener jeg skal gjøre det beste jeg kan og så får jeg hjelpe til om det er langt til mål. Må vel si at det er nok et lite sprik mellom mine mål og hans....og det er jo hyggelig at han er mer fornøyd med meg enn jeg er med meg.... Han har ettertrykkelig sagt at typiske silikonpupper er skikkelig turn- off, så det blir det nok ikke på meg, men kanskje litt brystløft.???? Og noe fettsuging- vi får se på det etter 2 svangerskap på 17 mnd Gleder meg i alle fall til å sette inn alle midler for å se så bra ut som jeg kan for mannen min og meg selv- gleder meg til et yrende sexliv :):)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Min mann er som 21.45. Han hadde nok heller sendt meg til psykolog enn å betalt operasjoner. Han hadde helt sikkert fortalt det til alle hvor dum jeg var også, slik at det ble så pinlig at jeg aldri ville gjort det.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 Han hadde støttet meg 100%, men han hadde nok prøvd å snakke med ut av det, da jeg er så heldig at jeg har en mann som vil ha meg akkuratt sånn som jeg er!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #14 Skrevet 2. desember 2008 Ja så det finnes menn som er dumme nok til å gå fra dama si pga noe så trivielt. Men at de skal prøve å ta ungene fra henne også er noe av det mest psykotiske!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #15 Skrevet 2. desember 2008 Mannen min hadde sendt meg til psykolog. Og det hadde jammen jeg gjort hvis han ville ta plastiske operasjoner. Det er ikke trivielt å la seg operere... Det er psykologhjelp dere trenger ikke operasjon. Vær glad dere er friske!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #16 Skrevet 2. desember 2008 da hadde mannen min mistet all respekt for meg, og jeg hadde mistet min egen respekt og. ( men bukplastikk for ekstremt ødelagt mage og slike tilfeller stiller seg annerledes) Men jeg har en perfekt mammakropp, puppene er litt slappere men det finnes da push up bh, jeg vil være meg selv og elsker meg selv og hvordan jeg både er og ser ut, hurra for meg. Dagen selvskryter innlegg hihi
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. desember 2008 #17 Skrevet 2. desember 2008 Han er sterkt imot det
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #18 Skrevet 2. desember 2008 To svangerskap på 17 mnd. wow... Er det virkelig bare 8 mnd mellom barna dine?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #19 Skrevet 2. desember 2008 Han hadde nok ikke støttet meg i det. Han hadde nok ikke giddi og passet ukene, eller rydda mer tenker jeg. Men han er ganske i mot slik, og det er jeg igrunn selv. Slik gjøres bare om det trengs syns jeg. To av ungene i huset har tatt plastikk kirurgi, så jeg har nok mine meninger etter det. Og de ba om det selv, og de er små. Såi de tilfeller det er nødvendig syns jeg det er helt greit, men ellers syns jeg det bare er tull.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #20 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ingen mann,men en flott bf og bestevenn jeg har snakket mye om dette i det siste fordi jeg vil legge inn silikon. Han sa først at jeg ikke trenger det, men jeg dro opp genseren og fortalte at jeg ikke engang orker å se meg selv. Så spurte jeg han engang til om han forstod hvorfor jeg vil jeg gjøre det. Han svarte at han forstod MEG! Jeg ville aldri gjort det for en annen, men for meg selv. Og selv om vi bare er venner, så betyr det utrolig mye for meg at han støtter og forstår meg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #21 Skrevet 3. desember 2008 Anonym 2145 her.. Ja, han ville nok tatt ungene og dratt om ikke en psykolog hadde kunne fått meg på andre tanker...Om mitt utseende og selvbilde var så dårlig at jeg var psyksik syk og MÅTTE operere meg for å føle meg vel så hadde han nok ikke sett på meg som et ideelt forbilde for sine barn... I allefall ikke stabil nok til å omgåes de daglig... Vi mener begge at barnas ve og vel er viktigere enn noe så triviellt som eget utseende..Altså, vi gjør begge det beste ut av hva vi har og jobber med å ta oss ok ut, spiser sundt, trener og kjøper klær vi synes er fine og føler oss vel i osv,- men å legge seg under kniven og forandre det fysiske på en måte som ikke er naturlig om man ellers fysisk sett er 100 frisk og rask..... Selv da jeg veide over 100 kilo etter første fødsel så sa han jeg var fin og ville ikke at jeg skulle gjøre noe "Unaturlig" for å gå ned ivekt...Og han holdt ut med meg og holder fortsatt ut, og nå er jeg nede i under 80, puppa er borte,-men de "virker" da alikevel til "vårt" formål...så hva er liksom vitsen..... Han er faktisk stolt av meg for å ha gitt ham så fine barn og for at jeg "tar meg så bra ut" ti år etter vi møttes og to barn født ) DET synes jeg er kjærlighet OG respekt.......Om han hadde "bifallt" et ønske om operasjon hadde jeg blitt MEGET usikker på min egen kropp iallefall..(har jo spurt hva han hadde ment og vet om han hadde sagt at f.eks silikon hadde vært ok, så hadde jeg blitt FRYKTELIG usikker på om han var verdt å være sammen med...FOr jeg villle nok ikke greid å holde på ham lenge med skinnfilla mine uansett, for å si det sånn...)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #22 Skrevet 3. desember 2008 Han respekterer at dette er min kropp, og at jeg selv bestemmer hva jeg gjør med den. Han ser også poenget med at det er jeg som har måttet gå gjennom to svangerskap, og at det har satt varige spor som ikke kan endres uten operasjon, som f.eks bukplastikk for å fjerne overflødig hud. Om jeg skulle lagt inn silikon for å få puppene "på plass" igjen ville han respektert det, men jeg må da kjenne risikoen, som bortsett fra det fysiske ved en operasjon, er at han ville følt at puppene mine ikke var ekte lenger, og at det ville gått på tenningen løs. Om jeg hadde villet operere ansiktet mitt, fettsuge meg osv ville vi nok hatt et problem, selv om han respekterer min rett til å bestemme over egen kropp. Fordi jeg da ikke lenger ville vært den han giftet seg med, men snarere en overfladisk kvinne med alvorlige issues.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #23 Skrevet 3. desember 2008 hadde jeg hatt penger til det så trur jeg ikke han hadde nektet meg. Men jeg vet egentlig ikke. Aldri vært snakket om likssom.
Edelweis Skrevet 3. desember 2008 #24 Skrevet 3. desember 2008 jeg skal faktisk gjennom en bukplastikk operasjon over nyttår nå. mannen min støtter meg fullt ut. selv om han sier at jeg ikke trenger det. men jeg vet jeg trenger det, for jeg fikk det dekt av staten. =) det er jo mitt valg. og jeg annser ikke meg selv som en upassende mor fordi om jeg ønsker å fjerne magen som jeg har store problemer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå