Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hvordan går det med dere jenter?? Jeg sliter egentlig en del. Har vært syk nå siden sist tirsdag, og det hjelper ikke. Jeg skeiier alltid veldig ut når jeg er syk. Bruker det som unnskyldning for jeg ikke orker noe mer så spiser jeg mer enn vanlig og beveger meg veldig mye mindre enn vanlig. Men er mye bedre idag så håper å få begynt å trimme igjen i morgen!! Har også tenkt at jeg skal begynne å handle og planlegge middager for ei uke om gangen. Ting går mye bedre når jeg klarer å planlegge i stedet for å ta ting på sparket. Hvordan går det med dere da?? Noen som har noen gode tips og råd? Jeg prøver å trimme litt forresten i hverdagen. Springer litt i trapper, går opp på tærne og trimmer baksiden av leggene når jeg pusser tenner. Men må nok øves inn slik at det blir en vane.. Men kjenner at jeg har veldig lite muskler igjen i kroppen min..
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Går ikke så værst i grunn. Samboer'n er vekk noen dager med jobb så jeg får ikke sittet mye stille alene med turboen... Skrittelleren viser at jeg med daglig tur går rundt 12000 skritt - ikke dårlig, er vel sånn ca 6 km hvis jeg husker riktig? Brukt rokkeringen hver kveld, ser ikke særlig forskjell, men har ikke vært flink nok til å bruke den jevnlig. Også har jeg, som du sier, tatt storhandling et par dager i uka istedetfor hver dag. Latt være å kjøpe snop, kjøpt klementiner å kose meg med Dette bør gi resultater etterhvert håper jeg
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Ja det var den skritt telleren ja.. Den må jeg få meg nytt batteri i. Så kanskje vi kan melde inn her hver kveld om hvem som har gått mest skritt om dagen?? vår egen lille konkurranse;) Andre kan jo også bare henge seg på om de vil;=) Har du slik spesiell rokkering? Eller vanlig? Jeg har lyst å bestille slik på nett som det var litt snakk om her inne tidligere i høst.. Er det den du har? Vet du om de selger den på vanlige sportsbutikker? Eller må den bestilles via nett?
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Kan vi godt gjøre. Bruker den for å få et gjennomsnitt på hvor mange skritt jeg går sånn ca i løpet av den dag jeg da. Hittil i dag har jeg brukt 650 kcal på bare gåing, kjekt å vite Jeg bestilte rokkeringen på sports-hoop.com, men det var mens dollaren lå på ca 5,5 kr. Da kom det med frakt og alt på ca 335 kr. Vet det er et norsk nettsted du kan kjøpe den i hvertfall, men tror det er noe dyrere der. Aner ikke om du får kjøpt i vanlig sportsforretning, men det vil jeg nesten tro. Kanskje de kan bestille for deg?? Den er mye tyngre enn vanlig rokkering så den skal være mer effektiv. Er liddeli' gøy:) Tror noen sverger til "vanlig" rokkering fylt med vann ôg, vet ikke hvordan de får fylt den men....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2008 Nå har jeg bestilt en jeg også. Håper jeg skjønte det riktig det ang de lbs målene.. den kostet 28 dollars. så kostet det jo 34 dollars å få sendt den hit.. så til sammen kom den på 441 kr. Men det får være verdt det hvis den kan hjelpe på mage vidden.. så må jeg bare bruke den. jeg prøvde en vanlig rokkering her en dag, men den datt rett i bakken. jeg klarte bare ikke å få opp farten. så må jo øve opp igjen det også.. sukk.. FLAU!!!!!!!!!!! De som fyller en vanlig med vann stikker vel bare hull på den og fyller den og lapper hullet med masse teip eller noe?? Jeg burde kanskje kjøpt meg en vanlig så jeg kunne lært meg å rokke før denne tunge kommer?? Hvor lang leverings tid var det?
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Tror jeg ventet en stund på min, 3 uker kanskje... Det er myyyyye lettere å rokke med en sånn tung ring enn en vanlig lett i plastikk. Du får litt hjelp i å holde den i gang fordi du får mer "egenbevegelse" den tunge. (Vet det der kunne forklares mye bedre sånn rent fysikkmessig, men pytt:)) Tror ikke du trenger å øve før du får den. Det står jo at man skal kunne minske livvidden med ca 2 cm i måneden ved jevnlig bruk og det står nøye beskrevet hvor mye/lenge du skal rokke daglig i startet. Bare vær obs på at du kan få ganske vondt den første uka, mye gule og blå merker rundt magen :-P
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2008 Ja da var det godt jeg bestilte den. Så kan jeg trimme litt fram til da, og får den omtrent til jul.. Blir min julegave til meg selv. Og kanskje godt jeg ka trimme magen litt før den kommer. Har ikke trimmet magen siden før (lenge før for å være ærlig) jeg ble gravid, Og iallefall ikke mens jeg var gravid. idag er det 7 uker siden ks så på tide å starte med å trimme magen nå.. gule å blå merker ja.. bevis på at en har trimmet.. måler du deg rundt magen? Jeg gjør det hver fredag. måler meg flere steder over hele kroppen, og veier meg hver fredag..
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Ja, fin når nyttårsforsettene skal settes opp:) Har ikke trimmet magen på annen måte enn med ring (har en annen magetrimmer ôg, men den står i kjelleren ) og har vel mistet rundt 7-8 cm rundt livet. Hjelper jo at jeg går turer og hadde vært mer hvis jeg hadde brukt den hver dag siden jeg fikk den... Måler meg mange steder en gang i uka ja, stått stille i et par måneder nå Har aldri hatt vekt i huset så veid meg får jeg ikke gjort. Hender jeg veier meg hvis jeg er på besøk hos ei venninne, har ikke gått ned så mye som et gram på et par måneder heller...men har ikke gått opp Må se det positive i det. Og jeg har ikke fryktelig travelt med å gå ned i og med at puddingen ammer ennå. Har forresten hørt at enkelte går mer ned ETTER at de er ferdige med ammingen så er vel fremdeles håp;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2008 Ja jeg skal jo også amme en god stund til enda så bør jo ikke stresse så masse me det. Men la så veldig mye på meg nå siste svangerskap og hadde lagt på meg litt etter hvert av de to forrige så jeg veiier så altfor mye nå i forhold til det jeg ønsker. Liker meg ikke selv nå, og har seriøst ikke klær og gå med. 7-8 cm rundt magen var jo en god del det da!! Nå gleder jeg meg til å få den:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå