Gå til innhold

Skal dere ha flere?


-carina-

Anbefalte innlegg

Er det noen som tenker på å få flere små?

 

Jeg har en juli-06 gutt også, har bestandig sagt jeg vil ha tre, så vi får prøve på en til. Syntes det var fint med to tette, men nå vil jeg vente litt til før jeg prøver igjen igjen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi skal ikke ha flere. Vi har to perfekte gutter sammen, og samboer har to barn fra før som bor hos oss annenhver helg. Er lei av maset om "når jenta kommer."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og en gutt født juli 06, men vi har ikkje bestemt oss om vi skal ha en til. Det blir ivertfall ikkje før om 4-5år.

 

Har en gutt og ei jente, så er jo egentlig fornøgd. Men kjem sikkert til å bli babysjuk igjen når dei har blitt litt større:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men, ikke enda da! Må kose oss litt med de vi har først:) Har jente født 01, og gutt 08. Kan vel ikke vente like lenge på nestemann;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja! Hadde det vært opp til meg hadde vi fått fire til (vår januargutt var vår første), men jeg tror fire barn er det lengste sambo kan strekke seg..hehe... Men fire barn håper jeg at vi får :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa også at jeg ville ha maaange... Helt til jeg fikk nummer to... :o)

Nå har jeg vært litt sånn, ja, kanskje, nei, ja, nei... Men nå har jeg lyst på en til, men tror det holder da... :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja her blir det fleire, skal ha nr 3 i juni/juli!!!!!

Blir tett med en januar 08 og en juni 08, men storebroren, september 01 e kjempe flinke å hjelpe å passe!!!! Bir nok 1 til etter dinne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel juni-09? Jeg har to stykker med 17 mnd i mellom, er utrolig stas! :o) Litt travelt i perioder, men mye kos... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lyst på en til, men jeg får vente litt og nyte tiden med mini, Skulle helst hatt fast jobb før vi begynner på neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ikke feridg med barn enda.. Har jente 03 fra tidligere forhold, og gutt 08 sammen. 4 er drømmen, men kan nok klare meg med 3. Hvis alt ordner seg på jobb-fronten, så kanskje vi prøver fra høsten neste år.. får se..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...