Gå til innhold

Kan det ordne seg? Utro eks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen gjorde det slutt for nesten ett år siden. To barn sammen. Har gått veldig opp og ned siden bruddet, men nå har vi vært venner en stund. Men nå har han innsett at det er meg han elsker - og fridd... Jeg elsker ærlig talt ham også, klarer ikke gi slipp på ham.

Men - han har vært utro mot meg to ganger. En gang rett etter at vi ble sammen, og en gang rett før det ble slutt. Han har innrømmet dette nå (men aldri tidligere). Har løyet endel.

Kan man forbedre seg? Kan dette ordne seg? Eller må jeg bryte og gå videre? Kjenner jeg har store problemer med å skulle stole på ham igjen. Og det kjennes ut som om noe inni meg er dødt. er lei meg nesten hele tiden når jeg tenker på utroskapen hans... En gang utro, alltid utro? Eller? Er det håp? Vet det er jeg som bestemmer, men vil gjerne vite hva andre mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang utro alltid utro... tror kanskje det stemmer i mange tilfeller. Men det finnes selvfølgelig unntak der også.

Vet helt ærlig ikke om jeg hadde klart å stole igjen på en mann som hadde vert utro mot meg to ganger.

Det kan være at du utsetter deg og barna for mer hjertesorg enn nødvendig, men hvem vet... kanskje går du glipp av noe som kunne blitt bra?

Men å gå fra å ikke være sammen til å si ja til et frieri hadde jeg ikke gjort, det må finnes en mellomting, og spør du meg så har mannen mange ting å ordne opp å mye å forbedre å bevise innen den røde løperen blir lagt ned.

Ønsker deg uansett lykke til, ikke at dette hjalp så mye kanskje men...

Skrevet

Hadde hatt veldgi vanskeligheter med å stole på han igjen..

Kan dere kanskje prøve ut? Noen dater i skjul?

Du elsker han jo, og han har jo sagt det nå når dere har blitt venner igjen.. At han var utro mener jeg.. Det er vel en grunn til at han sier det, han hadde ikke behøvd å si det, men han gjorde det nok for å starte på nytt igjen..

Ønsker deg lykke til uansett hva du velger :)

Skrevet

Han fortalte det ikke for å være ærlig, han slang det ut i sinne for å såre meg i en krangel... Og har løyet masse for meg. Jeg vet innerst inne at dette ikke går. At jeg ikke vil, ikke orker. Ikke klarer. Men jeg klarer ikke gi slipp på ham heller........ For jeg elsker ham..... Men han er verdens største dritt. Jeg har det bra når jeg er kvitt ham, dritt når vi prøver. Men jeg er så redd for å gjøre en feil...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...