Gå til innhold

Hvor er dere alle sammen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så alene her inne!!!!!!!!!!

Har alle blitt skremt vekk av oppgraderingene idag som gjorde at ingenting virket??????????????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her nå, har nettopp sittet på nettet å bestilt årets julekort. Ble så fint atte. :o)

Skrevet

hihi er ikke bare bare det:=)

Trodde du sto under en misteltein og ropte på han Olav:=)

*ler av min egen dumme humor*

Skrevet

Jeg er her, og er klar til å svare på mange spørsmål. Har ikke så mange selv, men svarer villig vekk på andres :)

Skrevet

Er her nå. Sovnet på sofaen dekket av pusekatter, etter at pjokken var dyttet til sengs :) Må egentlig ut og måke....igjen....dette er kun å utsette et nødvendig onde :-/

Skrevet

Må du måke så sent på kvelden da? Er det så masse snø hos dere? Laver det ned?

Her er ingenting. Så du kan godt dele litt med oss. Hadde vært så utrolig kjekt med veldig hvit jul:)

Skrevet

Snødd i hele dag, 15-20 cm til nå tenker jeg. Sukk, tok en liten sjau tidligere idag, men må nok ta en liten runde til så jeg slipper å vasse i morgen.

Gikk tur med bæresele idag og knøttet synes det var kjempegøy å få snøfnugg i ansiktet. Nesten første gang han har opplevd det tror jeg, har jo liggen nedi vogna tidliger når vi har vært ute i snøvær :)

Skrevet

Hehe, sikkert gøy for han det, ja.

Jeg ser på Greys nå. Men jeg er her, blir sikkert å krype til køys etter Greys. God natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...