ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Sluttet på p piller 21 september og nå begynner jeg snart å lure på hva som skjer. Ingenting som tyder på at tr vil dukke opp Er det ingen andre som har opplevd dette???? HJELP!!!!! Er det virkelig normalt??
2010 Mammaen Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Kan du ikke svippe innom legekontoret en dag? De vil nok kunne hjelpe deg.
ifie Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Det er faktisk ganske vanlig at det kan ta en stund før mensen kommer tilbake etter p-pillebruk, men mener jeg har hørt at etter tre mnd kan man ta kontakt med lege for å høre om man burde få en sjekk. Håper den kommer av seg selv snart da!
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 Takk for svar jenter! Huff, er så kjedelig å gå sånn å vente. For hver dag som går er jeg bare mer og mer redd for at det er noe galt med meg.. Jeg hadde så regelmessig mens før jeg begynte på p pillene, og derfor trodde jeg at det skulle gå greit når jeg slutta. Får vel dra til legen snart da.. Bare det ikke er noe galt........ Er så deilig å kunne snakke (eller skrive da:) med andre her altså!! Som forstår hva man snakker om!
ifie Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Deilig å kunne være til hjelp! Husk at eggløsningen kommer før menstruasjonen da, så du kan godt bli gravid uten at TR har vært innom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå