Gå til innhold

Hmm.... bedt til 10-års jubileum....

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 år siden vi stod som komfirmanter.

Men jeg har ikke hatt noe kontakt med noen i kullet siden vi sluttet på skole, og er litt redd for å bli sittende der dum som ett nek...

Denne følelsen har hengt over meg lenge nå siden jeg visste at dagen ville komme, var mobbet på skolen og gikk stortsett alene da også, så det er nok det som fortsatt gjør meg usikker på om jeg skal/ikke skal gå på jubileumet.

Hva ville dere ha gjordt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte ikke opp på første jubileum etter barneskolen da jeg ikke hadde kontakt med dem etter skoletiden! Det var 10 år etter skoletiden.

Har nå prata med ei som var der, og hu sa at gjengene var litt for tydelige da vi ikke var eldre enn vi var på jubileumet -nå er det 20år siden vi gikk ut, så dette er en god stund siden!

Uff...kjedelig at du blei mobbet da - det var ikke det som var grunnen for min del! Hm...hvis jeg hadde vært deg tror faktisk jeg hadde gjort akkurat det jeg følte for!! -og hvis du har dårlig følelse av å tenke på at du skal dit så kanskje du skal vente på neste jubileum?

Men vil jo tro at dustemobberne har blitt eldre di også!!:-)

Hva vil du egentlig? Gjør det:-)

Skrevet

HI her.

Har meldt meg på nå, skal ikke betale noe før ved ankomst så hvis jeg ombestemmer meg så blir det ikke krise....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...