Gå til innhold

mensen på dag 23?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer? pleier å ha 31-34 dagers syklus jo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig en tidlig spontanabort eller om det er en liten blödning kan det vaere en festeblödning. Det skjedde meg også. Jeg begynte å blö på dag 18. Jeg ble bekymret og etter tre dager ringte jeg kvinneklinikken. De trodde det kunne vaere en SA.

Skrevet

blødde du mye eller? jeg får bare se det ann da... takk for svar:)

Skrevet

Ja, jeg blödde ganske mye. Det var litt annerledes enn mens syns jeg. Ved mens bruker jeg å blö slik at det kommer til og fra, mens her blödde jeg konstant i tre dager. Så slutta det helt.

Ser i nicket ditt at du "pröver". Får håpe at det ikke er SA da!

 

Lykke til! (Det trenger jeg også, for nå er jeg også en "pröver" )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...