Med spire nummer fire<3 Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Sitter med en merkelig følelse i kroppen. Nesten som sommerfugler eller reisefeber. En uro som jeg ikke klarer styre. Føler jeg går å venter på at noe skal skje hele tiden. Men ennå 3 uker til termin. Kommer til å gå på veggene frem til fødselen er i gang jeg. Skjer det noe idag? Når starter det? Siden det er 3 gang er det en sånn skrekkblandet fryd. Gru gleder meg!!!! Er vi flere eller?????
alvilde Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 jepp vi er flere, har termin om ei uke... venter nr 2. gru gleder meg jeg å.. hehe
Med spire nummer fire<3 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Tror jeg blir tussete i hodet av denne ventingen. Sitter å snakker med magen til å med, om at han må komme ut nå så jeg kan få se, holde og bli glad i han, he he.....
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 har det sånn eg også,.. kjenner det i hele kroppen, føler meg urolig og rastløs. er fælt rett og slett,, klarer ikke å slappe av på kveldene, sover heler ikke noe særlig godt. har 1 uke til termin nå. og grur-gleder meg eg også.. er foresten min første:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå