simba>>>3gutter Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Vet ikke hvor tidlig, men hadde følelsen lenge før jeg skulle ha mensen. Tok test tre dager før forventet test og den var positiv, så følelsen var riktig.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Jeg tok en test når jeg hadde gått 5uker over tida(alltid hatt VELDIG uregelmessig mens),trodde aldri i verden jeg skulle bli gravid av noen grunner,men jeg var 6 uker på vei....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Da jeg var 4 uker på vei ca. Jeg tok graviditetstest bare for å sjekke, siden jeg hadde hatt ubeskyttet samleie og ikke gikk på noen prev.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Jeg var på Storken i Danmark - så jeg sjekka etter ca 14 dager!:-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Når jeg var 5 uker på vei. Var slapp og trøtt, kastet opp hver morgen, så tok en test å den var posetiv.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 8 uker. Var ei venninne som ymta frampå at jeg kanskje burde ta en test, og det gjorde jeg, og den var positiv.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 et par dager etter første graviditet som ikke var planlagt, tenkte jeg skulle vente på mensen. med babyen i magen, som var planlagt, testet jeg på ikm - klarte ikke vente lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå