Gå til innhold

Ju-ju-be eller tips om andre stellevesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med valg av stelleveske jeg... Noen med erfaring med Ju-ju-be sine stellevesker? Eller er det noen med andre tips? Vil ha en veske med mye plass og mange lommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en super en til babybjørn.

Den har mulighet for å bli større ved skjulte glidelåser, den er kjempe smart lagt opp med masse lommer.

Skrevet

Har Ju-ju-be selv, og er bare superfornøyd! Mange fine lommer og finesser, topp kvalitet og lekkert utseende. Kjempegodt valg :)

Skrevet

Har vært masse frem og tilbake selv med valg av stelleveske, ville ha en fin en med god kvalitet med som ikke var så altfor dyr - ville ha både i pose og sekk med andre ord:)

Så på søndag bestemte vi oss endelig og valget falt på ju-ju-be bechanged, det er den med stjerne på hvor lokket fungerer som stelle matte når du åpner den. Også var vi så heldig at den var på salg på Keguruloftet.no så fikk den for 420 kr. :) Så nå er jeg veldig spent på hvordan den kommer til å fungere.

Skrevet

Maya_1: Hvilken ju-ju-be har du? Har sett litt på BeAll jeg, og synes den ser så fin ut! Noen med erfaringer med nettopp den??

Og hvilke nettbutikker selger dem?

Skrevet

stelleveske ja, jeg har sakt at jeg ønsker meg en som ikke alle har men med masse lommer og plass. Så jeg har tatt kontakt med www.Shamu.no og hun ska sy en for meg. Hun har jo masse annent fin/tøft også. Så dette blir mitt valg.

Skrevet

Jeg gikk for en BeAll i starten, det er jo vinter og vi trenger kanskje litt ekstra plass. Den er stor, men ikke enorm. Redd det kommer til å bli fler, jeg er glad i vesker, og de er skikkelig lekre ;)

Selv kjøpte jeg fra: www.mamasandmunchkins.com

De hadde hele utvalget, fant kun begrenset utvalg på kenguruloftet.no.

(De har også gode priser, og god service)

Men ser flere norske nettbutikker har kommet etter i det siste, så søk litt rundt.

(På www.ju-ju-be.com kan vi forresten kikke nærmere på alle veskene dems;)

Skrevet

tusen takk for svar folkens:) tror nok det blir en ju-ju-be veske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...