Pappa10august09 Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 I dag våknet jeg av at kvinnen i mitt liv hopper i sengen å gliser mens hun viser meg en pinne med 2streker. Jeg spurte umidelbart hva i alle dager betyr det ? Hehe joda det var en posetiv graviditetstest ;D Pappa for første gang blir spennende å artig, har lest endel på forumene her å var ikke stor aktivitet på pappa fronten. Men håper noen andre på min alder kanskje tar kontakt på forumet under denne perioden Vi skal jo da ha Termin 10august 2009 etter vår lille kalkulator Måtte sette meg etter arbeid å spille av Daddycool med Boney M på fullstyrke mens jeg gliste. Fantastisk helt utrolig Flere som deler det synspunktet?
SBpappa Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Flott! Det er en fantastisk følelse, det blir kjempespennende framover! Lykke til og husk å ta godt vare på madammen! Det blir til tider ganske slitsomt å lage baby. Og, for forum med litt mer trafikk enn denne (jeg var også bare innom her i mai da vi fikk vår positive test), registrer deg på verdensbestepappa.com; der er det mye mere trafikk og faktisk _pappaer_ som starter tråder, ikke mødre som 'bare sniker seg inn for å si noe og så skynde seg ut igjen'.
Blir augustpappa09 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hehe.. Ja, akkurat den følelsen deler jeg;) Etter å ha ventet leeenge på at provera'n skulle gjøre "jobben" var det endelig muligheter igjen.. Og da gikk det et par mnd så var testen veldig positiv:D Det var en ubeskeivelig følelse:) Herlig! Vi venter den lille 14 august, og vi følger spent med på utviklingen av vårt lille mirakel;) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå