Gå til innhold

Ska bli pappa for første gang ja :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag våknet jeg av at kvinnen i mitt liv hopper i sengen å gliser mens hun viser meg en pinne med 2streker. Jeg spurte umidelbart hva i alle dager betyr det ? Hehe joda det var en posetiv graviditetstest ;D

Pappa for første gang blir spennende å artig, har lest endel på forumene her å var ikke stor aktivitet på pappa fronten.

Men håper noen andre på min alder kanskje tar kontakt på forumet under denne perioden ;)

Vi skal jo da ha Termin 10august 2009 etter vår lille kalkulator :P

Måtte sette meg etter arbeid å spille av Daddycool med Boney M på fullstyrke mens jeg gliste. Fantastisk helt utrolig ;) Flere som deler det synspunktet?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott! Det er en fantastisk følelse, det blir kjempespennende framover! Lykke til og husk å ta godt vare på madammen! Det blir til tider ganske slitsomt å lage baby.

Og, for forum med litt mer trafikk enn denne (jeg var også bare innom her i mai da vi fikk vår positive test), registrer deg på verdensbestepappa.com; der er det mye mere trafikk og faktisk _pappaer_ som starter tråder, ikke mødre som 'bare sniker seg inn for å si noe og så skynde seg ut igjen'.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hehe.. Ja, akkurat den følelsen deler jeg;)

Etter å ha ventet leeenge på at provera'n skulle gjøre "jobben" var det endelig muligheter igjen.. Og da gikk det et par mnd så var testen veldig positiv:D Det var en ubeskeivelig følelse:) Herlig!

Vi venter den lille 14 august, og vi følger spent med på utviklingen av vårt lille mirakel;) hehe..

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...