På'n igjen:)!! Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har nr 2 inni magen og synes det er kjempe rart at jeg skal få lov til å oppleve alt en gang til!! Føles nesten mer uvirkelig denne gangen, kanskje fordi jeg vet hvor fantastisk det er eller kanskje fordi jeg ikke har like mye tid til å tenke på det som sist. Også er jeg veldig spent på hvordan den kommende storebroren tar det;) Noen ganger får jeg nesten dårlig samvittighet fordi han må dele alt med en til, samtidig som jeg jo vet at det er supert å ha søsken! Noen andre som har noen tanker rundt det å vente nr2?
cec26 Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Hei hei;) jeg venter nummer 3.. har to gutter fra før av, på 3 1/2 og 2 år.. Det har ikke godt opp for meg enda at jeg gravid, glemmer det liksom litt... jeg tenkte veldig mye likt som deg da jeg venta nummer to, husker jeg tenkte at går det virkelig ann å bli like glad i nummer 2 som nummer 1? man hadde jo liksom ikke noe forhold til den i magen.. men fant jo fort ut at det gjør man;) hehe... Så sånn tenker jeg ikke nå.. jeg kommer ikke til å ha så dårlig samvittghet denne gangen, det er litt mere fordi begge to er større enn det nummer 1 var sist jeg var gravid og fordi de to har hverrandre... Ogj eg vet en ting, jeg skal nyte denne perioden som jeg går gravid nå.. for dette blir aller siste gang....
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Jeg venter nr 2. Vår prinsesse har en (halv)bror og jeg vet hvor mye hun setter pris på han, hvor mye hun ser opp til han og hvor mye hun savner han når han ikke er hos oss. Derfor gleder jeg meg bare til å få nr 2. Et søsken som hun kan dele ting med, som kan få beundre henne på samme måte som hun beundrer broren sin, en lekekamerat. Ja, jeg ser bare frem til det og gleder meg masse. Men jeg er dessverre blitt like dårlig som sist. Like mye kvalm (oppkast). Så det er et skår i gleden. Hadde håpet jeg skulle slippe det, for sist svangerskap var ... slitsomt. Det ble til slutt sånn at jeg bare ville bli ferdig. Hadde håpet å få nyte det fine som alle snakker om denne gang. Men vi får vente å se hvordan det utvikler seg. Er jo tidlig enda. Akkuart nå tar jeg i allefall bare en dag av gangen og ser frem til å komme i 2. trimester.
På'n igjen:)!! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Huff stakkars! Var du dårlig hele svangerskapet sist? Jeg er litt småkvalm mer eller mindre hele dagen, og synes det er slitsomt, men har heldigvis bare kastet opp en gang. Føler med deg!! Får virkelig håpe det gir seg i 2. trimester! Er du langt på vei? Jeg er 7+5 så klarer vel ikke helt slippe gleden løs enda. Har opplevd å miste en gang, så kjenner at jeg ikke tar helt av enda. Men gleder meg jo veldig da, selv om jeg noen ganger lurer på hvordan jeg skal klare å ha to Synes til tider det er nok med en Glemmer også ofte at jeg er gravid, cec26! Men har hørt at det også er ganske vanlig. Har en venninne som venter nr to snart og hun er stor, men sier at hun fortsatt glemmer det Så får man hvertfall ikke så mye tid til å bekymre seg da.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Hei igjen. Er ikke så mye her inne da jeg er dårlig om dagen. Var dårlig tom den 4. mnd sist. Håper det gir seg snart nå også. Er 7+6 i dag og er kvalm hele tiden. I går kastet jeg opp tre ganger. Slitsomt. Er mye i dårlig humør pga det og føler at alt er et ork. Men forsøker å ta en dag ad gangen. Snart er vi over i 2.trimester og da blir det nok bedre:)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Vi venter nummer to. Det er veldig merkelig. Alt er ikke nytt slik som sist, men gleder meg jo masse til å gå gravid og glede meg denne gangen også. Har en sønn på 2 fra før og tenker en del på hvordan han vil takle dette ja.
J -76 Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Heisann, vi venter nr 2. Vi har en skjønn jente på 3 år. Jeg er veldig spent på mange måter, særlig hvordan jenta vår vil ta det. For oss er det nok siste gang, så jeg prøver å nyte graviditeten, men tror også det skal bli krevende da jeg holder på å fullføre videreutdanning og eksamen i løpet av 2009.
♥REBECCA♥ Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 nr 3 her:) har en på snart 7 år og en på 5mnd,og gravid med nr i og er 4mnd på vei:)
pia*fødeklar* Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 venter nr 2 jeg, har en gutt på 2 1/2 fra før.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har nr 4 i magen jeg da, men det er like rart denne gangen som med de andre tre, kanksje nesten enda rarere fordi dette var ikke planlagt og jeg føler meg så mye mer gravid enn jeg har gjort med de andre. Merker jeg må titte litt i svangerskapsbøkene, lese på uken min osv enda jeg nesten kan det som står der utenatt nå, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå