Prinsen & spiren Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Det har dumme dumme dumme meg gjort. Til fem - seks nære venner. Men alle vet at vi har prøvd og at vi har mistet en gang, så de spør stadig vekk når det kommer en liten en Men nå angerer jeg skikkelig , for er livredd for å miste igjen . .
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 jepp, har fortalt det til alle vennene mine, og min familie, og de på jobben. det har jeg gjort de andre gangene oxo. har hatt 3 sa, men synes ikke det gjorde noe å fortelle det når det gikk gale:) så derfor synes jeg ikke det var noe vits i å la være å si det liksom:)
julius06 Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Har lyst å rope det fra taket, men har begrenset meg til søster og en venninne...... Venter litt med resten, men røper meg nok snart til mamma og en venninne til...
Juni prinsesse Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har også fortalt det til de nærmeste. Da jeg mistet sist, så måtte jeg jo fortelle hvorfor jeg ikke tok kontakt, og hvorfor vi trengte litt tid for oss selv. Da måtte jeg fortelle de dårlige nyhetene uten å fortelle de gode, så vi valgte å gå ut med de gode først denne gang. Så er det lettere å fortelle hvis det går galt også... Slipper å begynne med starten liksom... Men så går det heldigvis ofte godt, og da er det kjekt å ha de nærmeste med på laget helt fra starten... )
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Vi har fortalt det til mamma, pappa, søstrene mine, samt 2 venninner. Venter nok med resten, er så redd for å miste igjen etter 2 SA.
MღM Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har fortalt det til mamma og et par nære venninner, det er alt foreløpig da jeg fortalte det til alle ganske tidlig sist og det endte i en SA - det var ikke noe moro. Trodde jeg ville sette pris på at folk brydde seg hvis det skulle gå galt, men fant ut at jeg helst skulle ønske ingen visste og at jeg syntes det var mer belastning med alle som skulle trøste...ville bare være i fred. Derfor har jeg fått litt angst og vil vente lengst mulig. Mamma har lyst at jeg skal si det på julaften, men jeg vet ikke...blir mye oppmerksomhet og jeg kan overleve det bare fra min egen lille familie, men når hele familien til sambo også skal få vite det, så synes jeg det kan bli litt vel mye oppmerksomhet siden alle er samlet i jula og det blir flere juleselskapet med de - grøss. He he, ja jeg er rar - men hater oppmerksomhet og være i sentrum for noe - det er et mareritt for meg...
Fraulein Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Åja. Er 10 uker i morgen og dette svangerskapet er ingen hemmelighet lenger. Har holdt meg lenger med de andre to.....veldig vanskelig å holde gode ting tett......
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Til min nærmeste venninne og til to på jobb som "må" vite det fordi jeg trenger litt tilrettelegging og avlasting på jobb. Ellers ingen. Vil vente til uke 12, vil at de andre barna skal få vite det først av alle andre.
SkumGummi Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Vi har fortalt det til våre nærmeste venner. De vi uansett ville hatt som støtte OM vi hadde mistet. Nå nærmer vi oss uke 12 og satser på at alt går bra Vi skal fortelle det til familien på julaften, gleder oss VELDIG. Men har vært vanskelig å ikke sagt noe til dem *vilhamammaenmin* Hehe!
J -76 Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Her vet to nære venner det, og teamlederen min da jeg her behov for litt avlastning i jobben pga kvalme. For meg er det nr 2 som er på vei, og jeg er litt roligere denne gangen siden jeg har en fantastisk liten jente fra før. I dag er jeg 6 uker.
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Fortalte det til mamma på søndag...er i 8. uke nå....ellers så gjetta veninnene mine det - pleid å røyke en røyk og to i forening, men måtte jo komme med en unskyldning å to sist, liksom... men har ikke sagt noe:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Ja, jeg har fortalt det til noen venninne jeg har på msn. Og til sjefen min der jeg jobbet ut november. Men ingen av de er det så farlig med egentlig. Og om vi mister, så forteller jeg det også.
bollus med bolle! Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Fortalte det til to nære venninner før jeg fortalte det til mannen min, jeg! Han var nemlig på reise og jeg fikk ikke snakket med han på telefon engang. (han har fått vite det på telefon nå, for han kommer ikke hjem før om en uke..). Mistet i MA i mai i uke 10 og hadde ikke da fortalt det til noen, mannen var på reise da også og jeg hadde ingen til "å passe på meg". Og det var ganske traumatisk å være hemmelig med noe sånt alene da...Derfor måtte jeg ha noen å dele med denne gange og til han kommer hjem, og det er jo det man har venninner for! Kommer ikke til å fortelle det til noen andre før jeg har fått bekreftet at det er liv etter uke 8 eller 9, for det var da det stoppet opp sist.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 publiserte det på facebook i går etter ultralyd der vi fikk se bankende hjerte... Jeg tenker og litt sånn at hvis det er galt, vil jeg heller folk skal vite hvorfor jeg er nedfor enn å ha mange ubesvarte spørsmål og snakk. Jeg har en liten en fra før, og det er litt vanskelig å forklare hvorfor mamma er "syk" og alikevel går på jobb. Så vi bestemte oss for å bare si det rett ut Er 9 uker på vei, og det viser ganske godt allerede, er rimelig oppblåst, og på julebord i forrige uke var det svært mange som stusset på at jeg var så hard på eplemosten...
veslemy88 Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 jeg har fortalt den gode nyheten til alle rundt meg, venner, familie og de på jobben. Syns det er best når jeg har hatt 1 SA og 3 MA, for da vet de hva som kan skjer, og de kan ta hensyn til det jeg vanligvis gjør,
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Jeg fant det ut i går og har allerede rukket å fortelle det til noen på jobben og noen nære venner. Årsaken til at jeg måtte fortelle det til noen på jobben så tidlig er at vi neste lørdag skal ha jentejulebord hjemme hos hu ene, å jeg pleier alltid å drikke å feste ganske bra med de, så det kommer garantert til å skjønne det, derfor best å bare si det nå. Men, sier ingenting til sjefene enda. Det får vente til etter nyttår. Da jeg er fra trondheim, men bor i Oslo, har jeg tenkt å vente med å fortelle familien det til julaften Vil se de i øynene når jeg forteller de det Tenkte å ta en innvendig ul dagen før jeg reiser oppover, ramme inn ul-bildet og legge det under juletreet Det blir gøy å se reaksjonene. Jeg skal til lege i dag, er 4+1 i dag (tror jeg). Men jobber i helsevesenet selv, å er veldig gira på å få sjekket ut alt, uansett om det er tidlig.
Innflytteren Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har fortalt det til alle jeg, klarer ikke å holde igjen ) Er så lykkelig at jeg vil rope det ut til hele verden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå