Gå til innhold

Bergen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Bergen med termin i august?? Hadde vært kjekt å følge hverandre:) Jeg har termin 4 august. Er 25 år og har en sønn som blir 1 år 16 desember, så blir 2 tette her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Eg kjem fra litt nord for bergen og har termin 6.aug! Er 26 år og har ein gutt som blir 2 i februar :) Kjekt med andre som har termin i august!!

Skrevet

hei, hei:) grattis:) var en tråd her et sted med alle som hadde termin i august. vi var vist en del:) hvor nord for bergen er du fra da??

Skrevet

hei igjen!

eg bur i knarvik,ikkje så langt vekke:) jobbar i barnehage og er så heldig at eg får ta sønnen min med på jobb:)

kor i bergen er du då?

Skrevet

Hei hei=)

Er fra tromsø jeg;) men skal flytte til Bergen over året engang. Sambo er fra Sotra. Jeg er 24 og har en sønn som blir 1 år 21 desember;P ganske so close hehe;)

Har ikke tatt test enda men har mange symptomer da;p Om jeg er gravid som jeg finner ut av imorgen;P er ventet termin 15 aug. :)

Skrevet

håper du er gravid da:) da får vi begge 2 veldig tette:) blir nok sikkert både tungt men kjekt:)

Jeg bor på sandsli:) jobber også i barnehage. og har sønnen i samme:)

Skrevet

Jeg er 28, bor nord for Bergen jeg og! :) har ei som ble ett år i oktober, og får nestemann i juli! :)

Skrevet

mangen med tette her da:) er dere spent på hvordan det blir??

Jeg har en mann som jobber 4-4. så kommer til å bli en del alene. er nå 2 uker siden jeg fikk pos test. og i går kveld tok angsten meg litt, hehe:) tenkte at dette var en dum ide, at jeg ikke kom til å klare å være alene med 2 stk osv osv. sambo sa at det kom til å gå helt fint, og minte meg på at jeg sa at jeg ikke kom til å klare å være alene med lucas også, men at det hadde jeg jo helt fint klart. men da tok hormonene meg og jeg stortutet samtidig som jeg sa at 1 er som 1, mens 2 er som 10, for det hadde alle som hadde mer enn 1 barn sagt. hehe, stakker snille mannen min som bare prøver å støtte meg:)

Skrevet

Jeg er 28 år, og venter nr 4 i august. Minstemann er 15 mnd.

Bor litt nord for Bergen jeg og.

Skrevet

Hei:)

Eg er 24 og har termin 13. august +/-.

Har ingen barn fra før. Kor i bergen bor du?

Skrevet

*dytter * litt i denne jeg:) valdin: har svart deg på pm:)

Skrevet

jeg er 21 og fra sandviken, venter nr to i juli =) har en sønn på 16 mnd fra før...

Skrevet

Hei!

Eg bor like nord for Bergen, og har termin ca 2.aug... Har en jente på 2 år fra før..Så her blir det ca 3 år mellom barna..Er 28 år..

Skrevet

hvordan er formen deres da jenter??:)

Skrevet

Ja si det.Har ingen symptom eg. Bare litt stikkninger i magen og det var helt normalt. Og blitt veldig forkjølet..hehe.

Var til legen igår, hun trodde eg kunne være 10+1 dag og ikke 4+6..hmm.

Tok blodprøve for å finne ut dette, så venter spent på svar nå, hadde ikke gjort noe om eg var så langt på vei, men har mine tvil der gitt:)

Der da?

Skrevet

Ser ut til at det blir august på meg også!! Testet nettopp - termin blir nok i mitdten av aug. Er 26 og dette blir min første gang. Bor i Åsane. Kjekt med flere fra Bergen her :-)

Skrevet

Gratulerer:) Eg og bor i Åsane:) Blir 24 til sommeren og min første:) Spennende:)

Skrevet

så gøy for deg hvis du er lengre på vei da:) når får du svar på prøvene da?

Skrevet

Eg er mye kvalm, men har enda ikke kastet opp... Men har nesten ikkje matlyst da, så det slite også litt på kroppen...

Skrevet

hvordan går det med dere jenter:)?

Skrevet

Her går det bra:) Er 6+3 idag, vart forandret etter eg tok blodprøve! men kan jo bli forandret igjen på ultralyd:) Eg er i topp form:) Ikke noe dårlig:) Det er så hærligt! MEN bank i bordet!!!:)

Skrevet

så fint:) jege r 7+2. jeg er suuuper trøtt, og kvalm hele tiden, men heldigvis så spyr jeg ikke:)

Skrevet

eg er 20 år og venter mitt første barn...bor i indre arna...

Skrevet

Jeg bor i bergen, og har termin i august! Jeg er 32 og har en sønn på tre år fra før.

Skrevet

Jeg er 33 år og har termin i midten av juli. Har også en gutt på 3 år fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...