Mille** Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Huff, syns det blir så patetisk med sånne program som jakten på kjærligheten. Men så klart morsomt å se på. ;o)
MintCondition Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg syns det er så tragisk at jeg ikke klarer å se på en gang jeg
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Synes det er enkel og grei underholdning jeg da=) Men, kunne aldrig vært med selv....og synes vel endel av det blir litt i overkant.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes det er så pinlig at jeg ikke klarer å se på det jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå