Gå til innhold

Jeg er så teit akkurat nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har netopp ringt den eneste venninen min som vet at vi prøver, å bedt henne ta med en gravi test når hun nå kommer på besøk om en halvtimes tid. Og jeg kommer selfølgelig til å ta den nå, selvom det er fullstendig bortkastet!! Den vil bli neg som de tre andre neg testene jeg har tatt nå i løpet av en mnd's tid men jeg klarer ikke å la være! Hvorfor gjør vi det mot oss selv?? Vet ikke når IKM er så bruker det til og rettferdigjøre pengesløsingen for meg selv.Blir rett og slett skikkelig irritert på meg selv!! Men håpet og ønsket har overstege fornuft og logikk for leeenge siden! Lykke til til alle oss her inne! Måtte vi alle få babystøv istedet for snø............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!!

Forstår deg godt!

Har sikkert tatt 10 tester de siste månedene.

Det er ikkje akkurat billig å gjere sånt, hehe :)

LYKKE TIL MED TESTEN!!

du får informera videre etterpå då.

Skrevet

vet hva du snakker om!!!

har ikke brukt rent lite penger på tester selv i det siste.

tror de begynner å kjenne meg igjen på apoteket ;p.........off

jeg fikk noen positive tester ca 12 dpo, men så ble de negative igjen, å etter sigende har det gått hardt utover lommeboken!!! he, he, he

Skrevet

Jeg ble netopp enda teitere, apoteket hun skulle gå på var naturligvis stengt........Hadde jeg hatt hodet på plass akkurat nå hadde jeg selvsagt husket det....Kjekt å se at det er andre som holder på sånn også:-)

Skrevet

Eg har ikkje hatt positive, men eg tester mykje siden eg er 2 veker over IKM. det er så irriterende. Trur eg har testa 5 gonger desse 2 vekene...

Testene er jo så dyre og. Bur på ein liten plass og orker ikkje at andre skal vete om prøvinga så kjøper tester ein an plass. Hehe.

Lykke til begge to!!

Skrevet

Kjøp testene på billige-tester.no, så får du de hjem i posten:D Kan kjøpe MANGE testestrips i slengen til en billig penge:D Da kan du teste så mye du vil uten å bli blakk... Hilsen nok et medlem i testomanklubben...:*

Skrevet

Jeg kommer nok til å ta en test i dag og så bestille billig strimmler i tilegg. Hvis jeg antar at jeg har 28 dagers syklus så skal jeg egentlig kunne teste om en uke (IKM). Hvordan fungerer billig stripsene?? Jeg har kun prøv CB vanlig, og CB digital til nå.....

Skrevet

Testoman her også... IKM i morra, men har ikke på følelsen at det har slått til denna mnd heller (2.pp, så ikke sånn kjempekrise da). Men har selvsagt testa i dag, og i går, og dagen før....

Jeg har kjøpt de billige teststrimlene fra billigetester, og er veldig fornøyde. De har vel og merke ikke vært positive ennå, men lette å bruke i allefall. Eneste er at man må ha noe å tisse i, for så å holde testen nedi etterpå. Har kjøpt sånne hvite engangskopper, og syntes ikke dette er noe pes i grunn:-) - Men hvis jeg ikke tar feil, så sendes disse fra danmark, og derfor må man huske å bestille for under 200kr for å unngå toll.

Lykke til med testinga da jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...