Gå til innhold

Hvor i pokker blir det av mensen da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater å gå å vente sånn, må liksom være i beredskap hele tiden. Arghh.....skulle etter mine beregninger hatt den på fredag, men foreløpig glimrer den med sitt fravær.

*ønsker seg en stabil syklus*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du stresset mye med advents forberedelsene kanskje?

Håper den kommer snart.

Hvilken prevensjon bruker du? finnes jo ulike ting som kan gjøre slik at du har bedre kontroll. Jeg bruker nuvaring, og vet da ganske nøyaktig når mensen kommer.

Skrevet

Har en her, den kan du godt få ;p

Skrevet

Hadde arbeidshelg denne helgen som var, og da var det mye stress, men ikke så mye at jeg tror det ville påvirket syklusen min. Bruker ikke prevansjon, mannen har kappet strengen for 1,5 år siden.

Når jeg brukte p-piller visste jeg jo alltid når mensen skulle komme, men nå er den stabil i ett par mnd og så er den ustabil igjen..... :o(

Skrevet

Før jeg fikk barn var min så stabil at jeg kunne stille klokken etter den. Så visste med en gang når jeg våknet en lørdagsmorgen og ingen mens hadde kommet at jeg var gravid, første gang jeg var gravid. Etter det har den vast litt mer. Og nå forventer jeg at den holder seg langt borte, helst over neste sommer, men så heldig er jeg vel ikke..hater den skiten..

Skrevet

Hater den skiten jeg også. Slapp ikke særlig unna etter fødslene mine heller, fikk den tilbake etter 5 uker og 10 uker. Skikkelig fruktbar jeg da.

Men jeg skal på julebord på lørdag og hadde håpet jeg skulle slippe å ha mensen da. Blir alltid i så dårlig form når jeg har mensen. Urk....

Skrevet

Pffff, you're welcome to mine...fikk den igjen for et par dager siden etter å ha vært uten i nesten 11/2 år. Den har IKKE vært savnet for å si det sånn.

Skrevet

Ja min varer jo ei uke så jeg syntes den ødelegger så masse. Dag en er bare ett varsel eller to. Så dag to og tre blør jeg så mye at jeg må passe meg hele tiden for at jeg ikke skal lekke. Skifte bind hele tiden, og har så vondt at det er knapt jeg klarer å jobbe. Men er litt bedre etter barn enn det jeg var før. Før da kastet jeg opp og hadde små minifødsler som min mor kalte det. Så jeg håper den holder seg vekke leenge, og vet ikke hva jeg skal bruke av prevensjon når den kommer. Og før den kommer for den saks skyld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...