Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hva er morsomt for en som blir 5 år i januar og være med å bake? Skal bake pepperkaker og hus søndag, men har lyst til å bake noe mer. Forslag?
Ksenia & Anjem Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Risboller Puffet ris med sjokolade marsipandyr er også gøy
Honningmelon Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Jeg baker ikke så mye tradisjonelle julekaker da, men skal ta de med å lage sjokoladekake, pepperkaker, muffins og boller.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Kakemenn... det er godt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå