Gå til innhold

Hvilke julekaker liker dere best å bake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilke liker dere ikke å bake, men kanskje gjør det alikevel for tradisjonen sin del?

Jeg liker å bake serinakaker, kokosmakroner og smultringer.

Jeg liker ikke å bake pepperkaker, synes det er så mye styr med å kjevle ut hele tiden og slikt, har bakt det med min tante i alle år, fra jeg kunne stå på krakk ved kjøkkenbenken. Fra ungene har vært store nok til å stå på krakk ved kjøkkenbenken har jeg overlatt det til tante og ungene.

Kakemenn er slike kaker som er helt ok, ikke hverken noe jeg liker eller noe jeg ikke liker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker heller ikke å kjevle. Blir jo så sliten. Så her pleier mannen å kjevle det meste, mens jeg stikker ut og steker. Han elsker kakemenner og pepperkaker så han kjevler uten å klage en eneste gang:)

Jeg liker veldig godt å bake havreflarn. De er så veldig enkle, og peppernøtter.

Skrevet

Jeg lager lussekatter (og ikke bare til luciadagen:) og hvite kakemenn. Det er sååååå godt :)

Skrevet

Og det har jeg bakt ett år. Og de var sinnsykt gode. Kanskje jeg må bake det i år igjen. Jeg bakte de til Lucia dagen da.

Skrevet

Dette er litt flaut, har vel aldri bakt julekaker selv *rødme*

Fikk noen tildelt av svigermor sist hun var her ôg. Vi spiser ikke så mye julekaker og har stort sett vært et annet sted enn her hjemme på julaften så jeg har vel ikke sett vitsen.

Blir en annen låt nå som det etterhvert blir en som skal hjelpe til å bake:)

Må lage noe enkelt ihvertfall.

Skal lage julegodis i år da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...