Mamma til snuppene Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Er veldig plaget med migrene til vanlig og også nå i svangerskapet.Har vært sykemeldt 25 % så har jobbet 75% den siste mnd som har hjulpet veldig.Har hatt mye mindre migrene.Var hos legen i dag og regnet med å få forlenget sykemeldingen,men neida hun hadde fått det for seg at nå skulle jeg prøve på 100 % igjen å se hvordan det gikk. Er bare kjempe lei meg nå.Vet virkelig hvordan det kommer til å gå.Forrige gang jeg fikk migrene hadde jeg det i tre! dager.Helt forferdelig!!!!!! Og er i tillegg suuuuper trøtt fortiden så skjønner virkelig ikke hvordan dette skal gå : ( Dumme dumme legen!!!!!!!!!!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 For en duste lege. Sa du klart i fra om hvordan du kom til og bli da? Hun må jo høre på deg da,er jo i bunn og grunn du som sykemelder deg.En lege kan jo ikke vite hvordan du har det. Kan jo self prøve og få deg til og jobbe fult,men tror ikke legen kan nekte deg sykem slik som i ditt tilfelle. Jeg hadde enten byttet lege eller tatt kontakt igjen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå