Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 > Det var en vakker og solfylt morgen i > skogen, og bjørnefamilien sto opp. > Veslebjørn rusler inn på kjøkkenet, > setter seg ved bordet, titter ned i > den lille skålen sin - og ser at den er > tom! > > > - Hvem har > spist opp grøten min? Sutrer han. ··· > Så kommer Pappabjørn inn > på kjøkkenet, setter seg ved bordet, titter ned > > den digre skålen sin - og ser > at den også er tom! > > > - Hvem har spist opp grøten min? > drønner han. > > > Mammabjørn titter opp fra kjøkkenbenken > og sier: > > - > Herre min hatt, hvor ofte må vi gå gjennom dette? > > > * Det var > Mammabjørn som sto opp først. > > > * Det var Mammabjørn som > vekket alle dere andre. > > > * Det var Mammabjørn som > laget kaffe. > > > * Det var Mammabjørn som tømte oppvaskmaskinen og ryddet > alt på plass. > > > * Det var Mammabjørn som > gikk ut i morgenkulden for å hente avisen, > og det var Mammabjørn > som dekket på bordet. > > > * Det var Mammabjørn som > slapp ut katten, tømte kattetoalettet og ga > katten mat og vann. > > > > - Og nå, når dere omsider har kreket > dere ut av dynene og parkert de sure > trynene deres ved kjøkkenbordet - hør godt > etter, for dette sier jeg bare > en gang (til)... > > > > JEG HAR IKKE > LAGET DEN H……… GRØTEN ENNÅ!!!!
Trollmora Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Ha ha ha ha Du er god du mormortrollet )
Gjest amandine Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Bortsett fra at jeg ikke har katt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå