2010 Mammaen Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Har ikke prøvd å bli gravid, men hoppet av i svingen rundt/på eggløsningen. Synes jeg merker noen symptomer, men er litt usikker på jeg innbiller meg det, om det er pms, eller om det faktisk er reellt. I morgen er det to dager til ikm og jeg skal ut på kvelden. Hvis jeg da føler for det (i helgen ville jeg overhodet ikke ha noe vin!) vil jeg gjerne ha et glass vin eller tre til maten :-) Jeg har nå gått til innkjøp av QR test (utsolgt for CB). Er det noe poeng i å teste i det hele tatt? Bør jeg bare droppe det for ikke å bli skuffet? Blir i så fall i morgen tidlig jeg tester.
gutt + knøtt i magen Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 det skader vel ikkje å teste. Dersom den er negativ kan du jo berre tenke som så at det ikkje er sikkert den er korrekt. Men er den positiv veit du at du ikkje bør drikke noko i helga. Har sjølv vert igjennom mange negative tester, det er ikkje kjekt, men det er kjekkere enn å gå å tenke på det. Sjølv tenker eg mykje for eg er 2 veker over og har negative tester... Lykke til!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 test da vell:) bedre å være sikker:)
2010 Mammaen Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 Takk for støtte til begge og lykke til i retur :-) Er det mulig å få svar med QR så tidlig? Har hørt at de ikke er så pålitelige tidlig.
gutt + knøtt i magen Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Er ikkje sikker. det står vel at de skal brukes frå IKM, men då tren du jo heller ikkje morgenurin. Eg trur at dersom du bruker morgenurin så går det greit 2 dager før, det er jo ikkje så tidlig. Men det er lurt å ha i tankene at det ikkje er sikkert det er korrekt sjølv om den er negativ...
Shiny84 Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 de skal være like sensitive som cb! 25 mlu eller noe i den duren begge to! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå