lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 I formiddag har jeg og lillemor sparket til byen(nesten bare nedoverbakker) så gjorde vi noen små ærender der, og tok buss hjem igjen. Vi pleier aldri å hverken sparke til byen eller ta buss, tenkte vi skulle gjøre noe annerledes for en gangs skyld. Stresset som en gal i byen for å rekke bussen, om vi skal gjøre det flere ganger skal vi dra tidligere. Om vi ikke hadde rukket den bussen kl 12.40, måtte vi ventet til 14.20, og det hadde blitt lenge å trø rundt i byen. Eller vi måtte gått hjem igjen også. I ettermiddag har vi vært nede hos mamma, og ungene har bakt pepperkaker sammen med henne. Jeg synes pepperkakebaking er noe herk, og har kun hjulpet til å sette inn og ta ut av ovnen.
Mille** Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har strikket!! ;o) Også har jeg gjort litt husarbeid da. Vært sammen med ungene, lagd middag og sånne vanlige, hverdagslige ting.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har vasket en del klær, og ryddet og sortert i klær. Kost meg med lille snuppa som er 7 uker alt idag. Og er veldig forundret over hvor fort tiden går og hvor stor hun alt har blitt. Er så herlig nå når hun smiler til oss, er ikke så veldig meddelige med smilene sine så hjertet smelter totalt hver gang vi får fram ett smil:) I etter middag sendte jeg mannen på tur med henne i vogna så sov hun der i 4 timer. Så fikk vi tid til de to store barna. De har kost seg med julekalender og litt tv. Jeg og jenta på 4 år lagte middag idag. Hun er så glad i å være med å lage mat. og det er veldig kjekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå