Gå til innhold

Pupper!! (haff)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt "frustrasjon"! Jeg har alltid hatt a cup, nå på 4-5 uker har jeg gått fra a til c, kan ikke huske at jeg var så stor sist!!! Hvor skal dette ende hen?

Hehe.. ja, det er et fjaseinnlegg, men det er jo så jæææskla dyrt og driver og kjøpe masse nye bh`er hele tiden. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare gått fra B til C, men jeg er også forskrekket over hvor store de er blitt - og så på så kort tid... Men så er det andre her hjemme som fryder seg veldig over det... ;o) Jeg har bare gitt klar beskjed om at de blir mindre igjen, og da får han ikke lov å bli skuffet, hehe.. :o)

Skrevet

Hehe... Ja, altså, det er godt likt her hjemme også.. Ikke noe å si på det. Men det er så jæææsklig upraktisk å ha så store enda! Hehe..

Nei, de får ikke bli skuffa..

Skrevet

Huff ja... Jeg har liksom ikke lyst å gå opp i de helt store heller... Hehe... Tenker også med gru på hvor jeg skal ende... C-koppen er snart for liten den også... Kjøpte heldigvis på tilbud, for jeg regnet med at jeg ikke skulle ha den så lenge. Det må vel stabilisere seg snart?!

Skrevet

Hehe. Får håpe det stangnerer snart, man føler seg jo som Dolly Parton dagen etter fødselen... Dæsken! Men men.. Får nyte det, eneste gangen i livet man har store pupper er når man er gravid! hehe.

Skrevet

Uff, jeg hatet puppene mine i utgangspunktet! Hadde dobbel D, er nå en F!! Har mest lyst til å sette meg ned og grine.. Etter at jeg er ferdig med barn er det hallo kirurgen!! Bhene koster jo sånn ca 5-600 kr stykket, så er ikke noe gøy det heller! Gubben ser jo selvfølgelig ikke noe problem!

Skrevet

Oi!

Da har jeg ikke noe å klage for skjønner jeg :s Har aldri hatt noe annet enn a-cup, og trivdes egentlig med det. Er så upraktisk med store pupper..

Er det muligheter for deg til å ta reduksjon med støtte fra nav (tror jeg det var??) da? Vet det er mange som får det pga nakke og ryggvondt etc.

Skrevet

Leser dere har fått store pupper, jeg har ikke det:( Har fått litt større, men bruker fortsatt a cup.. Når begynnte deres å vokse? Er 8+6 nå, og har ikke merket store forskjellen...

Skrevet

Er jo veldig individuelt det da.. Med førstemann ble jeg vel ikke større før i uke 37 eller noe.. Nå er jeg 11+3 og har egentlig vokst ganske mye de siste 4-6 ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...