Gjest -<<- Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes det er fryktelig. Vanja er litt bedre, men fremdeles ikke voldsomt pent. Wilma er ganske fint og ligner litt?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Syns det er fint ,men finere med V. Hadde er lærer som het det på ungdoms skolen.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Nei ,hun het ikke det ,hun het Wenja .husket feil .hehe
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Navnet er fint, syns jeg, men å skrive det med W er dødsstygt. Mye finere med V.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Jeg må innrømme at jeg ser for meg en russisk prostituert, men jeg hadde sikkert venet meg til det etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 da jeg gikk i 6 klasse og ahdde lest sagaen om isfolket ville jeg også ha en unge som het vanja, og husker jeg ikke feil så døde mora til typen til vanja i barsel fordiungen hadde så brede skuldre.....hmmmmm....og så var det noen som het ulvar der, kanskje ungen til vanja som hu fikk med han med så brede skuldre....uansett...hehe....men jeg liker navnet ennå....
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Vanja er flott! Det heter hunden min...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Må jo si jeg syntes den W var utrolig unødvendig? Hvorfor W, å ikke en vanlig V? Syns navnet var helt ok, ikke veldig stygt og ikke veldig pent:-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 fryktelig Har en bekjent som heter det. Derfor jeg assosiaserer det med ei bitchy billig vulgær ufordragelig dame
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 nå ble jeg litt lei meg gitt... jeg heter nemlig wanja, og har alltid vært veldig fornøyd med det... visste ikke at så mange syns det var stygt... :-(
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 jeg liker det, men jeg ville skrevet det med V.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #14 Skrevet 2. desember 2008 Jeg vet om 2 hunder som heter det....
OhMyGod!!! Skrevet 2. desember 2008 #16 Skrevet 2. desember 2008 hadde ei i klassen min på ungdomsskolen het Wanja, men tror det var med vanlig V....... uansett da, kjempefint navn!!!!
WanjAA Skrevet 1. juni 2019 #17 Skrevet 1. juni 2019 På 2.12.2008 den 20.01, Gjest -<<- skrev: Jeg synes det er fryktelig. Vanja er litt bedre, men fremdeles ikke voldsomt pent. Wilma er ganske fint og ligner litt?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #18 Skrevet 1. juni 2019 25 minutter siden, WanjAA skrev: 11 år seinere er din mening irrelevant Anonymkode: 2a272...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå