Gå til innhold

hva syns dere om navnet wanja?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst å kalle ungen min det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fryktelig. Vanja er litt bedre, men fremdeles ikke voldsomt pent.

 

Wilma er ganske fint og ligner litt?

Skrevet

Enig i at Vanja er litt bedre..

Skrevet

Syns det er fint ,men finere med V.

Hadde er lærer som het det på ungdoms skolen.

Skrevet

Nei ,hun het ikke det ,hun het Wenja .husket feil .hehe

Skrevet

Navnet er fint, syns jeg, men å skrive det med W er dødsstygt. Mye finere med V.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ser for meg en russisk prostituert, men jeg hadde sikkert venet meg til det etter hvert.

Skrevet

da jeg gikk i 6 klasse og ahdde lest sagaen om isfolket ville jeg også ha en unge som het vanja, og husker jeg ikke feil så døde mora til typen til vanja i barsel fordiungen hadde så brede skuldre.....hmmmmm....og så var det noen som het ulvar der, kanskje ungen til vanja som hu fikk med han med så brede skuldre....uansett...hehe....men jeg liker navnet ennå....

Skrevet

Vanja er flott!

Det heter hunden min...

Skrevet

Må jo si jeg syntes den W var utrolig unødvendig? Hvorfor W, å ikke en vanlig V?

Syns navnet var helt ok, ikke veldig stygt og ikke veldig pent:-)

Skrevet

fryktelig

Har en bekjent som heter det. Derfor jeg assosiaserer det med ei bitchy billig vulgær ufordragelig dame

Skrevet

nå ble jeg litt lei meg gitt... jeg heter nemlig wanja, og har alltid vært veldig fornøyd med det... visste ikke at så mange syns det var stygt...

 

:-(

 

Skrevet

jeg liker det, men jeg ville skrevet det med V.

Skrevet

Jeg vet om 2 hunder som heter det....

Skrevet

hadde ei i klassen min på ungdomsskolen het Wanja, men tror det var med vanlig V....... uansett da, kjempefint navn!!!!

  • 10 år senere...
Skrevet
På 2.12.2008 den 20.01, Gjest -<<- skrev:

Jeg synes det er fryktelig. Vanja er litt bedre, men fremdeles ikke voldsomt pent.

 

Wilma er ganske fint og ligner litt?

 

Skrevet
25 minutter siden, WanjAA skrev:

 

11 år seinere er din mening irrelevant 

Anonymkode: 2a272...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...