Gå til innhold

blir str 122/128 (h&m) til en førsteklassing feil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke helt med på str sidenj eg bare har en liten en selv..men hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tilsvarer 7 og 8 år, så om barnet ikke er unormalt høyt/stort så burde det gå bra :-)

Skrevet

122 er str 7 år og 128 er str 8 år :)

Skrevet

Kommer ann på ungen og klesplagget. Jeg kjøper ikke noe mindre til min datter på 4 for å si det sånn. Da snakker vi HM størrelser.

Skrevet

hmm..jeg syns hm str er helt vanlige jeg.. men kan jo kanskje ikke gå opp 3 str heller..om et tilsvarer 7-8 år så må det passe:) ja sant det om man har høye/store barn mæå man gå opp i str..men takk:)

Skrevet

Til de fleste vil det sikkert gå bra, til min 1. klassing ville det blitt feil frdi han er mye høyere enn snittet og bruker str 9 år (134) i klær.

Skrevet

Jeg kjøper 122/128 til min fem-åring. Da er de litt store, men hun kan fint bruke de. 116 er for lite i fra hm.

Jeg hadde nok ville ha kjøpt en større str. Det er vell litt kjedelig at de er akkurat kanskje, eller litt små... Hadde satt større pris på å fått litt større.

Skrevet

Jeg brukte 122/128 til min datter da hun var førsteklassing, og hun er helt gjennomsnittlig i høyde og vekt. Hun har litt korte bein og en lang overkropp, så hun kunne også bruke 116 i bukse, men 122/128 gikk bra. Hun er andreklassing nå og bruker fortsatt 122/128, men 134 i kjoler da hun liker dem lange. :-)

Men kan ikke du bare si i kassa at det er en gave slik at de får bytte i tilfelle det ikke passer? Det hadde jeg gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...