Gå til innhold

tips.. utenom

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

noen som kan hjelpe meg med noen undertøysbutikker som selger badetøy ( i oslo) kroppen min er jo totalt øderlagt av gutta boys.. jeg skal til thailand i januar.. å må finne noe som er passende..

forresten har alle fått tilbake kroppen sin etter at barna har kommet ut.. jeg la på meg masse.. å føler liksom at magen enda ikke har trekt seg helt "sammen" enda.. 9 mnd siden nå.. off off..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg føler meg som en sacco sekk, huden er løs og kan strekkes, og magen er flabbeteflabb. har bare gått ned 10 kilo, gikk ned nesten 20 men gikk opp igjen etter 6 uker!! magemusklene er fortsatt ikke sammentrekt, og bekkenet er på villspor.

Har forøvrig nedpress og smerter i underlivet og enda og jeg. føler meg litt "vrengt"

Dere andre?

Badetøy, hva vil du ha?

Badedrakt? da går du til Lambertseter bad, du kan sjekke swinshoppen på lsvk.no

billigste badedraktene i byen!! men bare merket arena. vet du kan se i en katalog og evt bestille drakter som går ned til låret, de er veldig ok.

Om du går for badedrakt så råder jeg deg til å kjøpe en som er foret / dobbel i stoffet, de er strammere på og holder inn litt rundt midjen.

Bikini, det er en butikk rett ved sten og strøm som selger flotte bikinier, dyre ja, men fine og for oss med litt og ta i. eller om man har store pupper.

Lykke til.

Skrevet

Butikken Kulemage på Glassmagasinet. Vel og merke en gravide butikk, men de har endel fine bikinier som ikke er så dyr og som kan gi litt plass til litt mage.

Magen er jo den som har fått seg en real støyt under graviditeten, og det tar sin tid før både hud og muskkler går tilbake.

Men hvis man ligger på gulvet f.eks sammen med barna så er det flere anledninger hvor man kan trene litt bekken med diverse knipeøvelser, samtidig som man løfter baken og mageøvelser. Ente det så kan man trene utfall og knebøy mens man holder barna og knipe knipe knipe ;o) samtidig.

Mageøvelser strammer jo bare opp magen, magefettet og hud lever sin egen verden. Kosthold har mye å si. Spesielt hva man putter i seg på kveldene. Sukker legger seg på magen. Hva med å bruke korsett eller strømpebukser som kan stramme inn magen. Kan kansje hjelpe. Enten det så er vel neste utvei, lymfedrenasje som evt fysioterapeuter og hudpleier utfører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...