Gå til innhold

Hvor er den dumme eggløsninga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke overtid nå...skulle hatt eggløsning tirsdag for en uke siden :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjipt da pfeew, bruker du å ha uregelmessige sykluser eller? Du bruker ikke noe betennelsesdempende denne måneden som kan forstyrre? Hvordan går det med hunden dere har fått?

Skrevet

Ja, det er utrolig kjipt! Og irriterende.... Har hele tiden hatt regelmessige sykluser, med unntak av en som ble litt lenger... Da også var el en uke forsinket.. Jeg klaget her på bim, og så kom el..kanskje det skjer igjen :-P

Bruker ikke noe piller som kan ødelegge syklusen.. Men, har betennelse i skulderblader og albuer nå, så kanskje det påvirker...

Det går veldig fint med valpen vår, men han er også utrolig slitsom!! :-P

Hvordan går det med deg Ella?

Skrevet

Ja det er vel som å ha en liten i hus med en slik valp, hehe..

Kanskje det er betennelsen som forsinker nå ja, man påvirkes vel mer enn man tror av hvordan kroppen har det. Men forhåpentligvis er den bare litt forsinka :) Tester du for EL eller?

Jeg fikk positiv EL test i dag, så i kveld blir det sengekos og føttene opp :) Så er det bare å vente på TR...Håper tiden går fortere nå når det er advent, mye annet å tenke på.

Skrevet

Hehe..lurer på om det er verre med valp enn baby jeg.. ;-) Tiden vil vise...

Jeg tester for EL nå ja. En snill venninne som har blitt gravid donerte bort sine resterende el-tester :-)

Det som også irriterer meg er at jeg er sikker på at jeg hadde el-slim i forrige uke..tre dager på rad..men likevel ingen tegn til el.. :-( Hmm.. Det lignet veldig på el-slim ihvertfall..selv om det var litt annerledes enn el-slimet jeg har hatt før..

Oi, positiv test i dag ja! Da er det bare å slenge seg i senga og beina oppover veggen ;-) Tvi tvi!!

Skrevet

Æsj, så kjedelig da! Vi lå jo ganske likt sist... Litt ironisk at noen av oss går og venter på el, mens andre får el, men har pill-råtne egg...:)

Klem

Skrevet

Huff.. Det skal ikke være enkelt å være prøver.. Jeg blir rett og slett gæren :-P

Skrevet

Hei vennen!

Fremdeles ikke noe spor etter EL? Det kan høres ut som om den er litt forsinket, det har jo jeg opplevd mange ganger. Og det er jo kjempeslitsomt fordi hele prøveperioden føles som en lang evighet! Vi ga opp til slutt en måned, og da kan selvfølgelig EL etter et par dager. Og jeg var skikkelig forbanna på meg selv fordi vi hadde klart å "miste" en måned.

Jeg håper babystøvet er med på å trylle frem EL, og jeg håper at det snart klaffer for dere også. Det fortjener du så utrolig mye!

Stor klem fra Torshov-naboen din

Skrevet

Hei snuppis :)

Takk for støtten! Er ingen EL her enda..som jeg kjenner.. Skal ta en el-test etterpå. Nå er den 8 dager forsinket..håper den kommer snart.. Jeg reiser bort fre-søn uten sambo.. Typisk hvis den skulle komme da :( Må ta oss en runde i sengehalmen i morgen kveld da..så jeg kan "lagre" noen svømmere just in case ;)

Husker ikke om jeg har sagt det, men nå jobber jeg 50% pga dumme betennelsen.. Så i dag sluttet jeg tidlig på jobb. Kjøpte meg deilig kaffe og brioche på Kaffebrenneriet. Mmm :)

*suger til meg babystøvet*

Skrevet

Huff, så kjedelig med den dumme el'en din da! Du får herje litt på rett før du reiser, slik at soldatene står parat hvis el skulle komme i helgen!

Hehe, vet du ikke skrev det til meg, men jeg må jo bare spørre... Hvor lenge er du sykemeldt og hvordan går det med armen?

Klem

Skrevet

Oh yes! Det skal herjes! Herjet på lørdag, i går og så blir det i morra kveld... Må sikre oss det vi kan ;)

Jeg er 50 % sykemeldt til og med 12.des. Armene er vonde.. Problemet ligger i skulderbladene og albuene. Betente muskler som stråler ut i armene. Har egentlig litt pc-forbud nå.... :-P

Skrevet

Hehe, godt du ikke har herjeforbud da! :)

Håper du blir fort bra igjen. Går du forresten på noen tab. nå?

Skrevet

Ja, håper også jeg blir bra snart.. Føler meg ikke så populær på jobb nå.. Tar ingen piller siden jeg er prøver.

Skrevet

Får håpe det kan hjelpe å være sykemeldt 50 %. Kjøp god kaffe og ta deg en tur ut i nabolaget med valpen for å få litt dagslys. Det blir nok deilig! Jeg for min del har helt mistet lysten på kaffe nå. Veldig rart hva disse graviditetshormonene gjør altså. Jeg drømmer bare om iskald brus hele tiden..Namnam..

Koser meg hjemme alene med pus ikveld, og den lille rakkeren klarte nettopp å bite over tråden på strikketøyet mitt, slik at jeg plutselig satt igjen med en liten garnstump;)

Skrevet

Det håper jeg også! Fysio sa at det burde bli 100 % om det ikke hjelper med 50 %...

Kaffe er nydelig! Og kalt vinterluft og sol :)

Sambo og jeg skal spise kyllingsalat nå vi. Nam! Ble litt sen middag i dag gitt...

Strikke ja.. Får jo aldri gjort ferdig teppet jeg holder på med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...