Gå til innhold

Noen som har laseroperert øynene i Trondheim her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli rimelig lei brille- og linsestyret nå... Hvor mye betalte dere, og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opererte dem på Trondheim øyelegesenter. Betalte 26 000 tror jeg - jeg var rundt minus fem nærsynt, dvs ganske blind uten briller/linser. Hvis du ikke ser fullt så dårlig, er det noen tusenlapper billigere.

Jeg er KJEMPEFORNØYD!!! Jeg har nå helt perfekt syn på det ene øyet, pluss 0,25 på det andre, dvs nesten ingen ting. Jeg så ALT på etterkontrollen, selv de bittesmå bokstavene det nesten ikke er meningen at man skal se. Det er de beste pengene jeg har brukt i mitt liv, det er jammen sikkert. :)

Skrevet

Jeg tok laseroperasjon i 2006 på Trondheim Øyelegesenter. Er litt usikker på pris (husk - jeg har vært gjennom graviditet og amming = glemsomhet...), men tror det var 20 - 25 000. Jeg er veldig fornøyd, er så glad for at jeg gjorde det! Verdt hver krone! Du merker resultat svært raskt! Helt fri for smerte og ubehag!

Undersøkelsen er gratis, også reoperasjon om du ikke oppnår ønsket effekt (ihvertfall for 2 år siden). Min får måtte ha en ekstra operasjon, men det var pga alderdom...

Livet blir helt annerledes uten briller og linser! Mye lettere! Lykke til!

Skrevet

PS: de har også rentefri nedbetaling i inntil 3 år! ;)

Skrevet

Takk for svar:-) Har søkt litt, og det ser ut som de ulike klinikkene ligger ganske likt i pris. Liker at de har rentefri nedbetaling ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...