Cmoi Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Er i dag 12+1:))) og hopper over til 2 tri. Var på min første kontroll i går hos legen. Alt sto vel og bra til, skulle prøve å høre etter hjertelyd og han sa at jeg ikke måtte forvente å få høre den, for det var ikke lett å finne den så tidlig, etter litt leting så kunne vi høre raske hjerteslag, det var så deilig, liksom mye tryggere med en gang nå, kan slappe mere av når jeg vet vårt lille gull virkelig er der. Takker for meg her inne:))
trine->mai07 og juni09 Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Gratulerer med vel gjennomført 1.etappe Kommer etter deg inn på tri 2 om noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå