Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 12+1:))) og hopper over til 2 tri.

Var på min første kontroll i går hos legen.

Alt sto vel og bra til, skulle prøve å høre etter hjertelyd og han sa at jeg ikke måtte forvente å få høre den, for det var ikke lett å finne den så tidlig, etter litt leting så kunne vi høre raske hjerteslag, det var så deilig, liksom mye tryggere med en gang nå, kan slappe mere av når jeg vet vårt lille gull virkelig er der.

 

Takker for meg her inne:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer med vel gjennomført 1.etappe ;)

 

Kommer etter deg inn på tri 2 om noen dager ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...