Gå til innhold

Hjelp..13 uker igjen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp nå er det bare 13 uker igjen og bekymringer for fødselen begynner å komme. Er det flere som har det sånn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har 13 uker igjen i dag jeg også.

Begynner å få litt småpanikk for alt som skal gjøres men vi ikke har startet på, og at fødselen nærmer seg med stormskritt føler jeg.

Rekker ikke gjøre eller tenke så mye nå før jul, har nok av andre ting å henge fingrene i. Og når julen er over og nyttår er feiret, da er det plutselig bare 2 mnd igjen, og da begynner jeg å få dårlig tid føler jeg.

 

Gruer meg til fødselen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...