Blåbærmuffins Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Fikk positiv el-test i dag (jippi) og ble jo selvsagt kjempegira. Sambo er også veldig engasjert i dette her, men er borte i forbindelse med jobb idag så jeg sendte en mld der det sto "har fått megapositiv eggløsningstest, du må forte deg hjem!!" Jeg fyrte meldinga avgårde og selvfølgelig til feil person... tre minutter etter ringer onkel (av alle personer) og lattermildt spør om hva i all verden jeg tenkte han skulle gjøre med eggløsninga mi. Ble så flau at jeg holdt på å besvime... Men; har iallfall el ca om et døgn
Lillevenn33 Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 He he, nå vet i hvertfall hele familien at dere prøver!!!
Blåbærmuffins Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Hehe, sa han ikke trengte å si det til noen, men familien min er tett som en sil så regner med det ikke går lang tid før alle vet det. Håper jeg blir gravid fort da så slipper vi spekulasjoner om det i flere måneder..
-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 hehe!Måtte glise jeg nå!Var nesten at jeg gjorde den samme brøleren i stad.Var på jobben og litt sånn halvstressa skrev jeg mld til gubben og akkurat da jeg skulle til å sende den ble jeg forstyrra og holde på å sende den til første på lista,ei jente!!men heldigvis må jeg godkjenne alle mld jeg sender så fikk avbryta rimelig fort! Men veldig moro da!
Allegra -med gullspira- Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 LOL hihi fikk meg en god latter nå Har også sendt sms feil før..og stort sett da med ting som man kanskje ikke ville delt med hvem som helst sånn egentlig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå