Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg gleder meg noe heilt sinnsykt! 11pp er den pp det klaffer tror nå jeg:-) Har aldri hatt sånn entusiasme før så om det ikke har klaffet her nå så blir det nok rett i kjelleren :-S IKM 10 des å det er jo ikke lenge til det:-) Tenk dere å få positiv test nå rett før jul da, jenter!! DET må jo være den beste julegaven EVER!!! :-)

Flere som har en fantastisk god følelse denne pp? Jeg går å svever på en sky her jeg for jeg er så sikker på at det skal gå denne pp:-)

Bare for å ha sagt det da så har jeg ingen grunn til å tro det. Er ingenting som tyder på at det har klaffet.

Stoooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk Snuppelura og MASSE lykke til til deg også:-))

Stor klem fra

Skrevet

åhh så utrolig gøy å høre:)

godt at du ser positivt på denne pp :)

håper virkelig det klaffer for dere nå altså:D

mange lykke ønskninger fra meg :)

klem

Skrevet

Tusen takk Grysom:-)

Hvordan går det med deg og de positive EL testene da? Jeg leser ofte på hjemmesiden din, men står ikke noen oppdatering der, hehe

klem fra

Skrevet

hei så koselig å høre:) driver å opdaterer siden nå:) så om ca 10 min er den ferdig oppdatert:) med bilder å dagbok..

har pos el test 9 dagen på rad....

Skrevet

Da har jeg vært å lusket vettu å den lille prinsen er jo bare HEEEELT nydelig:-)) Kjedelig at de testene er positive hele tiden da, men jeg tror faktisk at du er gravid jeg siden du har skyggestrek å alt! Kan ikke se noen annen forklaring jeg:-) Å da blir det jo 2 tette på deg og mannen:-)

Skrevet

tusen takk :) vi synes han er såå hærlig <3

takker for at du er posetiv på mine vegne:) blir spennede å se:)

Skrevet

Ja, dette høres ut som må bli din måned *Mo9cA* !

Tvitvi for at du ser to blå om en snau uke:)

Ellers må jeg bare få si at den ALLER beste julegaven er den jeg fikk like før julaften for 2 år siden,- da kom go`jenta mi til verden;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...