Gå til innhold

Biola til gutt på 11 mnd???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 11 mnd som har hatt løs mage og oppkast i en liten uke, kan jeg gi biola til han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke sikkert han liker det, m en du kan prøve.

jeg ville heller satsa på blåbær og idoform i grøten (idoform kapslene er mer konsentrert biola, hvis du skjønner)

kapslene åpnes, og ha oppi et par om gangen, blåbær kjøper du frossent, og hell de oppi en skål med kokende vann, når de er tint, moser du de, og sjekker tempen og tilsetter grøtpulver.

har funka på de to barna jeg passer!

(også forbyggende på mitt eget barn, som slapp unna omgangssyken!)

 

du kan gi inntil 5 kapsler idoform om dagen!

Skrevet

Biola er jo kjempe bra for barn, og du kan gi den som yoghurt også. Men har barnet diare bør du unngå alle former for melk. Det irriterer tarmen. Gå heller for avkok av ris/havre/bygg, blåbær i alle former, eplejuice blandet med farris (salt)r, aspet eple, overkokt gulrot som er most. Når en introduserer melk er biola det rette valget. Gi heller ikke fet mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...