Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Tror pokker meg at jeg kommer til å bli sprø av alt snakk om våpen. Det er hans jobb, men gu som jeg hater det.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 har en mann som er gal etter å fiske da hehe.. jeg er egentlig ganske redd for våpen. så han vil ta jegerprøven, men jeg har sagt at vi ikke skal ha noe form for våpen her hjemme. har dere det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Kan nok ikke kalle han skytegal, men har våpen/jakttilatelse og vi har våpen i hus. Vel og merke godt innelåst og ingen amunisjon i hus. Selv liker jeg ikke våpen, men mannen må nesten få ha sine interesser han og. Så lenge han sikrer våpen og amunisjon forsvarlig så blander jeg meg ikke inn.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Nei, alt av pistoler og revolvere har han på jobben. Her hjemme har vi bare en jaktrifle, som er delt opp og lagt litt her og litt der. Egentlig er jeg også litt redd for våpen, men det er litt vanskelig for han å skjønne. Han er vokst opp med dette. hi
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Vi har "masse" våpen hjemme, og er både jegere og presisjons-skyttere, både håndvåpen (pistol og revolver) og jaktvåpen. Gidder ikke akkurat diskutere det over middagen, men trener og koser oss sammen i skogen osv. Kjenner typen som er fiksert, som diskuterer våpen med gud og hvermann for å skryte av hva han har, hvor kraftig det er ladet og ja i det hele tatt.. Slike mennesker er utrolig slitsomme og er ofte personer med litt oppmerksomhetsbehov. Vi har flere slike i klubben.. Skjønner ikke at gubben din gidder å snakke om våpen hjemme med deg (?) hvis du overhode ikke er intressert, for da kan jeg være enig i at det er jo gørr-kjedelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå